نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 14:18

دوری از بخشی‌نگری لازمه حل مشکلات شهر است

سرپرست راه وشهرسازی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه شهرداری‌ها بازوان توانمند این اداره‌کل هستند، گفت: مشکلات شهر را در کنار یکدیگر می‌توانیم حل کنیم و در اجرای اقدامات بخشی‌نگری نخواهیم داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، خدایار باقری صبح امروز در جلسه با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکرد، گفت: شهرداری‌ها بازوان توانمند راه و شهرسازی هستند و ما شهرداری را جدا از خودمان نمی‌دانیم.

سرپرست اداره‌کل راه  وشهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: شهرداری‌ها در صدور پروانه ساختمانی، معماری و شهرسازی به این سازمان کمک می‌کنند.

وی عنوان کرد: سوابق نشان می‌دهد که راه و شهرسازی و شهرداری تعاملات خوبی داشته و در این دوره نیز کمک خواهیم کرد همکاری‌ها بیش از پیش شود.

باقری بیان کرد: توسعه جاده‌ها و کمربندی‌ها  از اهداف راه و شهرسازی و مدیریت شهری است که می‌توان با همکاری و تعامل نسبت به اجرای آن اقدام کرد.

باقری با بیان اینکه به بحث بازآفرینی شهری اعتقاد راسخ دارم، ادامه داد: در جلسه شورای مسکن نیز به بحث بازآفرینی پرداخته می‌شود و طرح‌ها را پیگیری خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه مشکلات شهر را در کنار یکدیگر می‌توانیم حل کنیم و در اجرای اقدامات بخشی‌نگری نخواهیم داشت، گفت: با همگرایی می‌توان اقدامات خوبی در سطح استان انجام داد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1602547

مهمترین اخبار ایران و جهان: