نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 17:36

طوفان الاقصی نشات‌گرفته از فرهنگ بسیجی رزمندگان جبهه مقاومت است

فرمانده سپاه کردستان گفت: رزمندگان جبهه مقاومت و مردم مظلوم فلسطین با تاسی از فرهنگ بسیجی و نگاه به انقلاب اسلامی و اتصال خود به این جریان الهی، با انجام عملیات طوفان الاقصی، حماسه‌ای تاریخی در عالم شکل دادند.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار امان‌اله گشتاسبی بعد از ظهر امروز در همایش کارآمدی و تجلیل از الگوهای موفق خدمت‌گذاری استان کردستان در سنندج، از بسیج به عنوان یادگار ارزشمند امام راحل نام برد و اظهار کرد: انقلاب اسلامی با یک نگاه جامع و در واقع کامل به رهبری امام راحل شکل گرفت و ایران را به پیشرفت و تعالی رساند.

وی تصریح کرد: امام راحل برای صیانت از انقلاب یک حرکت عظیم و تاریخی را رقم زد که آن هم تشکیل بسیج بود.

به گفته فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، تمام تصمیمات امام از اول انقلاب، تصمیمات منطقی برای حفظ انقلاب بود که یکی از این اقدامات بجا و ماندگار فرمان بنیان‌گذار انقلاب برای تشکیل بسیج مستضعفین بود.

سردار گشتاسبی تصریح کرد: نقش مهم بسیج در تداوم و استحکام انقلاب به ویژه پیروزی ایران در دفاع مقدس قابل توجه بود و این نقش‌آفرینی در عرصه‌های حساس و مورد نیاز کشور همواره استمرار داشته است.

وی گفت: امید، باور، توکل و انگیزه بسیجی در هر کار و جایی که شکل گرفت توانستیم به نتیجه مطلوب برسیم و پیروزی در جنگ ۸ سال دفاع مقدس هم حاصل همین اراده بود.

سردار گشتاسبی افزود: امروز ما با افتخار از ۸ سال دفاع مقدس یاد می‌کنیم و تمام پیشرفت‌ها، رفتار، کردار و تلاش ما برگرفته از این افتخار بزرگ است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان عنوان کرد: دشمن در جنگ تحمیلی همه تلاشش بر این بود که انقلاب اسلامی و جنگ را به سمتی ببرند که قدرت هیچ کاری نداشته باشیم اما چون تفکر بسیجی در جبهه‌ها حاکم بود ملت ایران به پیروزی رسید.

سردار گشتاسپی ادامه داد: امروز دولت انقلابی با کار جهادی و تلاشی که انجام می‌دهند و با امیدواری که مقام معظم رهبری به مسوولان متذکر می‌شوند شرایط جامعه در حال تحول است.

وی با بیان اینکه امید، باور و توکل و انگیزه‌ای که امروز در بدنه دولت انقلابی وجود دارد مسیر را برای خدمت بسیجی‌وار فراهم کرده است، گفت: تمام موفقیت‌های ما در کشور در عرصه‌های مختلف به عقبه هشت سال دفاع مقدس بر می‌گردد.

سردار گشتاسبی افزود: اگر نظام ما و دولتمردان ما با همین نگاه بسیجی جامعه را هدایت کنند از تمام مشکلات رهایی پیدا خواهیم کرد، تفکر بسیجی پایدارترین تفکری است که امروز تمام جهانیان به آن افتخار می‌کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با اشاره به تلاش گسترده دشمنان در جنگ تحمیلی برای به زانو درآوردن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: همه اراده دشمنان، معاندین و نفوذی‌ها در طول هشت سال دفاع مقدس به میدان آمده بودند تا انقلاب را به زانو درآورند، اما چون تفکر بسیجی بر کشور ما حاکم بود بر توطئه‌های دشمنان پیروز شدیم.

وی در ادامه عنوان کرد: 

وی تصریح کرد: امروز همه ما باید با این نگاه و همین تفکر بسیجی در حال مجاهدت و تلاش باشیم چون همین تفکر بسیجی ما را در جنگ تحمیلی و مقابله با سایر هجمه‌های دشمنان به پیروزی رسانده است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581403

مهمترین اخبار ایران و جهان: