نیوز سیتی!
23 آذر 1402 - 11:34

پلیس راه: جاده‌های شمال ترافیک و بارانی است

رئیس پلیس راه مازندران با بیان آخرین وضعیت ترافیکی در جاده‌های شمال، گفت: شاهد ترافیک و همچنین بارش باران و برف در ارتفاعات محور‌های کندوان، سوادکوه و کیاسر و ترافیک در محورهای هراز و کندوان هستیم.

یدالله جهان‌تاب درباره وضعیت ترافیکی و جوی محورهای شمال در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: درحال حاضر شاهد بارش برف پراکنده و باران در ارتفاعات محور کندوان هستیم و سطح محور لغزنده است.

وی افزود: از لحاظ ترافیکی تردد خودروها در محور هراز به‌صورت پرحجم سنگین و از لحاظ جوی هم بارش باران سطح محور را لغزنده کرد.

رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به بارش برف خفیف در ارتفاعات محورهای سوادکوه و کیاسر، اضافه کرد: تردد خودروها در محورهای سوادکوه و کیاسر پرحجم و روان بود و سطح جاده هم لغزنده است.

جهان‌تاب با اعلام اینکه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های شمال کماکان تداوم دارد، تصریح کرد: تردد تمام تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است.

وی بیان کرد: تردد تمام کامیون و کامیونت‌ها به‌جز حاملان موادسوختی و فاسد‌شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه ۲۴، شنبه ۲۵ و یک‌شنبه ۲۶ آذر ماه از محور هراز ممنوع است.

وی اظهار کرد: طی امروز و روزهای جمعه ۲۴و یک‌شنبه ۲۶ آذرماه اعمال محدودیت‌های یک‌طرفه به‌صورت مقطعی در مسیر رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بالعکس را خواهیم داشت.

رئیس پلیس راه مازندران با اعلام اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز پنج‌شنبه ۲۳ آذرماه از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ امروز از ابتدای تونل کندوان به‌سمت مرزن‌آباد به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

جهان‌تاب ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۰ تا ۲۴ روزهای جمعه ۲۴، یک‌شنبه ۲۶ و دوشنبه ۲۷ آذرماه امسال از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ تا ۲۴ روزهای اعلام شده از مرزن‌آباد به سمت کرج و تهران به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه آغاز طرح زمستانی پلیس‌راه در چهار محور کوهستانی استان شامل کندوان، هراز، سوادکوه و کیاسر اجرا می‌شود، افزود: هدف از اجرای طرح زمستانی پلیس، انضباط ترافیکی، ایمنی وسایل نقلیه، جلوگیری از بروز صدمات در زمان ریزش کوه و سقوط بهمن و در زمان بروز حوادث کمک به مصدومان و در راه ماندگان است .

رئیس پلیس راه مازندران خاطرنشان کرد: باتوجه به سرد شدن هوا لازم است رانندگان از ترددهای غیرضروری در مسیرهای کوهستانی و ییلاقی استان مازندران پرهیز کنند.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604591

مهمترین اخبار ایران و جهان: