نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 18:19

حتی لایق لیگ اروپا هم نبود؛ منچستر یونایتد دیگر باشگاه بزرگی نیست!

شب گذشته منچستر یونایتد در خانه مقابل بایرن مونیخ زانو زد تا نه تنها از لیگ قهرمانان اروپا حذف شود، بلکه از صعود به لیگ اروپا نیز بازماند!

به گزارش خبرگزاری فارس، 165 میلیون پوند در تابستان برای بازیکنان جدید منچستر یونایتد هزینه شد ولی حالا این تیم حتی لایق صعود به لیگ اروپا هم نیست!

عملکرد ضعیف خط دفاعی یونایتد، آن هم در دیدار مقابل کپنهاگن و گالاتاسرای باعث شد تا پس از 17 سال برای اولین بار حذفی خفت‌بار را ثبت کند و با قعرنشینی در گروه با رقابت‌های اروپایی خداحافظی کند.

سایت گل در گزارشی به بررسی عملکرد ضعیف شیاطین سرخ پرداخت و به 6 دلیل اذعان کرد که منچستر یونایتد دیگر باشگاه بزرگی نیست.

*قعرنشین گروهی که باید صعود می‌کرد

بایرن مونیخ، قهرمان 6 دوره لیگ قهرمانان اروپا حریف بزرگی برای یونایتد است ولی این تیم باید مقابل تیم‌های گالاتاسرای و کپنهاگن نتایج بهتری می‌گرفت.

در 10 سال گذشته، کپنهاگن 4 بار توانسته به لیگ قهرمانان اروپا صعود کند و گالاتاسرای نیز در 10 سال گذشته هیچگاه نتوانسته به مرحله حذفی راه یابد.

*عدم تمرکز در لحظات مهم

در 5 بازی در لیگ قهرمانان اروپا، منچستر یونایتد در3 بازی از حریف پیش بود ولی در نهایت نتوانست پیروز شود.

در بازی با کپنهاگن در حالی که یونایتد با 2 گل از حریف پیش بود ولی در دقیقه 42 مارکوس رشفورد کارت قرمز گرفت تا کاملاً همه چیز عوض شود.

*اونانا؛ موزه سوتی‌ها

بسیاری از بازیکنان یونایتد در حذف این تیم سهمی هستند ولی سایت گل مدعی است که بی‌شک اونانا نقش اصلی را در این اتفاق ایفا کرد.

اشتباهات فاحش او در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باعث شد تا 3 گل عجیب (یک گل مقابل بایرن و 2 گل مقابل گالاتاسرای) منچستر یونایتد دریافت کند.

 

*یک دفاع شیطانی

منچستر یونایتد در 6 بازی لیگ قهرمانان اروپا، 15 گل خورد تا بدترین خط دفاع امسال را در کنار رویال آنتورپ بلژیک به ثبت رساند. همچنین هیچ تیمی از 5 لیگ معتبر اروپا، از سال 1950 تاکنون این اندازه گل نخورده بود!

*فقط هویلون خودی نشان داد!

در حالی که هویلون در لیگ برتر انگلیس نمایش خوبی نداشته ولی این بازیکن توانست در لیگ قهرمانان اروپا خودی نشان دهد و در رقابت‌های گروهی، در کنار آلوارو موراتا بهترین گلزن نام گیرد.

*تیمی که یک کشور را ناامید کرده

یونایتد با اختلاف بدترین نمایش یک تیم انگلیسی را در لیگ قهرمانان اروپا به ثبت رساند، آن هم در زمانی که نیوکاسل پس از 20 سال به لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود. نیوکاسل در خانه پاریس با 4 گل درهم کوبید ولی یونایتد چیزی جز شکست رقم نزد.

حالا باید دید یونایتد چه زمان دوباره می‌تواند به لیگ قهرمانان اروپا بازگردد. این تیم در حال حاضر در رده ششم قرار دارد و یکشنبه باید با لیورپول بازی کند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1604103

مهمترین اخبار ایران و جهان: