نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 15:30

نادری: نامزد شدن فوتبال ساحلی در برترین‌های جهان مجموعه کار تیمی است

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: از نظر من کاندیدای برترین‌های جهان در فوتبال ساحلی کار یک مجموعه تیمی است و ما 24 نفر با یکدیگر توانستیم بهترین عملکرد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان دهیم.

علی نادری در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ساحلی که خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ آماده رقابت‌های جام جهانی 2024 می‌کند، اظهار داشت: خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر شرایط تیم خوب است و تا به امروز اردوهای منظمی داشتیم و طبق برنامه قرار است فردا به بوشهر برویم و اردوی چند روزه برگزار کنیم و از طرفی تیم ملی سنگال هم به بوشهر می‌آید و قرار است 3 بازی با این تیم داشته باشیم.

وی گفت: بعد از اردوی بوشهر قرار است اردوی دیگری در کیش برگزار کنیم و در بندرعباس یک بازی با بلاروس داشته باشیم. بعد از بازی با بلاروس به دور نهایی اردو های خود می‌رسیم، بعد به امارات سفر می‌کنیم و در آخرین مرحله از بازی‌های تدارکاتی به مصاف کلمبیا در امارات خواهیم رفت. بعد از این بازی هم آماده رقابت‌های جام جهانی می‌شویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار داشت: همان‌طور که گفتم شرایط تیم خوب است و یک سری مصدومیت‌های جزئی داریم که ان‌شاءالله تا بازی‌های جام جهانی این مصدومیت‌ها برطرف می‌شود اگر مشکل خاصی پیش نیاید.

نادری در مورد انتخابش به عنوان کاندیدای برترین برترین مربی سال 2023 که از سوی اتحادیه جهانی فوتبال ساحلی اعلام شده، گفت: یک لیست از اتحادیه جهانی فوتبال ساحلی اعلام شده که من و چند بازیکن ملی پوش به عنوان برترینهای جهان معرفی شدیم. از روزی که سکان هدایت تیم ملی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در دست گرفتم، هدف‌گذاری داشتم که خدا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ شکر هدف اولم قهرمانی در آسیا بود که توانستیم قهرمان شویم و ان‌شاءالله در بازی‌های  جام جهانی بتوانیم نتایج خوبی به دست آوریم.

کاپیتان سابق تیم ملی گفت: هنوز بازی‌های جام جهانی انجام نشده و ما کار خاصی نکردیم. از نظر من کاندیدای برترین‌های جهان کار یک مجموعه تیمی است و ما 24 نفر هستیم که با یکدیگر توانستیم بهترین عملکرد را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نشان دهیم. در کل ما یک تیم هستیم و من به تنهایی کاری انجام ندادم و اگر هر اتفاقی در مجموعه تیم ملی فوتبال ساحلی رخ می‌دهد، به تنهایی نیست و ما یک مجموعه هستیم که برای بالا بردن پرچم کشورمان پای در عرصه رقابت‌ها می‌گذاریم و امیدوارم بتوانیم در بازی‌های جام جهانی اتفاقات خوبی برای ما رقم بخورد.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603847

مهمترین اخبار ایران و جهان: