نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 16:01

رفع محرومیت دائمی نگاه جدی بنیاد مستضعفان است

مدیرکل منابع انسانی بنیاد مستضعفان با بیان اینکه با محرومیت زدایی منجر به توسعه پدیدار می‌شود، بیان کرد: بنیاد مستضعفان نگاه کمک کردن مقطعی را ندارد و برنامه‌اش رفع محرومیت دائمی از نقاط مختلف در محورهای مختلف عمرانی، اقتصادی، صنعتی و ... است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، احسان جهاندیده ظهر امروز در جریان نشست شورای منابع انسانی بنیاد مستضعفان با موضوع ایمنی و بهداشت که در ساوه برگزار شد،گفت: مهمترین رسالت بنیاد مستضعفان که خواسته رهبر معظم انقلاب می‌باشد بحث محرومیت‌زدایی است که این مهم در حکم اخیر رهبر عزیزمان برای رئیس جدید بنیاد مستضعفان مورد تاکید قرار گرفته است. 

وی افزود: هدف اصلی همه فعالیت‌های صنعتی درآمدزایی و سودآوری برای مجموعه‌هاست اما در گروه بنیاد مستضعفان این سودآوری برای هزینه‌کرد در راستای محرومیت‌زدایی نقاط مختلف کشور است.

مدیرکل منابع انسانی بنیاد مستضعفان با بیان اینکه با محرومیت زدایی منجر به توسعه پدیدار می‌شود، بیان کرد: بنیاد مستضعفان نگاه کمک کردن مقطعی را ندارد و برنامه‌اش رفع محرومیت دائمی از نقاط مختلف در محورهای مختلف عمرانی، اقتصادی، صنعتی و ... است.

جهاندیده با تاکید بر اینکه رعایت بهداشت، ایمنی و محیط زیست از مهمترین الزامات رسیدن به توسعه پایدار در بحث درآمدزایی واحد‌های تولیدی است،گفت: در بنیاد مستضعفان و شرکت‌های تابعه یک افق متعالی ترسیم شده است که همه آنها منتهی به خدمت رسانی به محرومان و رفع محرومیت‌هاست.

وی افزود: رعایت سلامت روح و جسم کارکنان از سیاست های مهم حوزه منابع انسانی است و بعنوان یک هدف مورد توجه شرکت‌های زیر مجموعه‌های بنیاد می‌باشد که باید توسط مدیران و مسوولان شرکت‌ها اجرایی شود.

مدیرکل منابع انسانی بنیاد مستضعفان اضافه کرد: در حوزه ایمنی و بهداشت نباید فعالیت‌ها را در یک سری فرم و چک لیست خلاصه کرد و باید شرایط طوری فراهم شود تا زمینه بهره مندی از خلاقیت کارکنان در دستور کار باشد.

این مقام مسئول در بنیاد مستضعفان با تاکید براینکه شفافیت، بسترساز تکمیل و توسعه فعالیت های ایمنی و بهداشت است، گفت: هرگونه حوادث و اتفاقات ناشی از کار باید بدون سانسور مورد رصد و بررسی قرار بگیرد و مخفی کاری تنها باعث حساسیت‌های بیشتر و ادامه پنهان کاری های آتی خواهد شد.

شرکت تولید کننده انواع روغن موتور و روانکار های صنعتی و موتوری با تولید سالانه ۳۰ هزار تن با سرمایه گذاری مشترک توتال فرانسه و شریک ایرانی در سال ۸۱ راه اندازی شد و محصولات از سال ۸۵ روانه بازار گردید.

به گفته مدیر این کارخانه در حال حاضر در این شرکت ۱۸۳ نفر بصورت مستقیم در حال فعالیت هستند و ۵ هزار تن بصورت غیر مستقیم با این واحد تولیدی ارتباط دارند.

گفتنی است در پایان این نشست مدیران واحد های تولیدی از خطوط تولید این شرکت بازدید بعمل آوردند.

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1556703

مهمترین اخبار ایران و جهان: