نیوز سیتی!
20 مهر 1402 - 10:27

پیشرفت‌های مناطق محروم کردستان روایت می‌شود

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان کردستان از برگزاری اردوهای راهیان پیشرفت با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب بخصوص در مناطق محروم کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مجید آوج صبح امروز در جلسه تشکیل کارگروه روایت پیشرفت در سنندج اظهار کرد: روایتگری اذهان را در مسیر حرکت متعالی هدفمند می‌‌سازد لذا برای کارآمدی نظام اسلامی باید خروجی‌های آن را نشان داد و زمینه امیدآفرینی و اعتمادسازی هرچه بیشتر در جامعه را بوجود آورد.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان خاطرنشان کرد: در همین راستا اردوهای راهیان پیشرفت با هدف افزایش روحیه خودباوری، تقویت و بازیابی هویت ایرانی اسلامی جوانان و همچنین بالا بردن اعتماد به نفس در میان جوانان کردستانی با سفر به مناطق مختلف استان به ویژه مناطق روستایی و مرزی برپا می‌شود.

آوج با بیان اینکه اردوهای راهیان پیشرفت در سه محور، اردوی راهیان پیشرفت، رویداد پیشرفت و رسانه پیشرفت در استان کردستان برگزار می‌شود، افزود: مهم‌ترین هدف اجرای این برنامه شناساندن پیشرفت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه های مختلف است.

به گفته وی، ایران اسلامی از زمان پیروزی انقلاب تا به امروز در حوزه‌های مختلف علمی، اقتصادی، فرهنگی، صنعتی، ورزشی و غیره به موقعیت‌هایی دست یافته که در نوع خود بی‌نظیر و در برخی از این آیتم‌ها در سطح جهانی حرف برای گفتن دارد که معرفی این دستاوردها به افراد جامعه به ویژه جوانان با بهره‌گیری از ظرفیت خود آنها در قالب اردوهای راهیان پیشرفت بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

معاون امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان به نگاه ویژه در نظام مقدس جمهوری اسلامی به مناطق مختلف کشور به ویژه در مناطق روستایی و مرزی اشاره کرد و گفت: اقدامات زیادی در راستای محرومیت‌زدایی در این مناطق انجام شده که باید با زبان روایت‌گری به خوبی تبیین شود.

آوج اضافه کرد: پیشرفت و توسعه زمینه‌ساز افزایش شور و نشاط اجتماعی و امیدآفرینی در جامعه می‌شود باید با برنامه‌ریزی اصولی زمینه تشریح این دستاوردها و پیشرفت‌های را در استان کردستان فراهم سازیم.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس
شناسه خبر: 1535803

مهمترین اخبار ایران و جهان: