نیوز سیتی!
22 مهر 1402 - 23:50

پذیرش هزار دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در حاشیه بازدید از محل ثبت نام دانشجویان جدید الورود دانشگاه گفت: امروز شاهد ثبت نام دانشجویان جدید الورود دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به ویژه دانشکده های علوم پزشکی شرق و غرب استان هستیم. با این تعداد، دانشجویان ما به بیش از 4 هزار نفر ‌می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامعلی جاودان رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان امروز افزود: افتخار داریم امسال پذیرای یک هزار دانشجوی جدید در دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان باشیم که با این تعداد، دانشجویان ما به بیش از ۴ هزار نفر رسید.

وی عنوان کرد: اقدامات اولیه ثبت نام پس از قبولی در آزمون سراسری کنکور به صورت غیر حضوری و الکترونیکی است؛ کارشناسان معاونت آموزشی و معاونت فرهنگی و دانشجویی در محل ثبت نام حضوری که در محل خانه فرهنگ پردیس دانشگاه می باشد هم اکنون ثبت نام حضوری و بررسی نقص مدارک را نیز به انجام می رسانند.

دکتر جاودان بیان کرد: سایر اقدامات اولیه ثبت نام بصورت مرحله ای در حال انجام است و دانشجویان بر اساس زمانبندی و اولویت نسبت به تکمیل مدارک و در نهایت آمادگی جهت شرکت کلاس های درس اقدام می کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با اشاره به آغاز سال تحصیلی جدید و پذیرش دانشجو در ۲ دانشکده علوم پزشکی شرق و غرب استان عنوان کرد: همزمان با ثبت نام دانشجویان در دانشکده های مرکز استان، دانشکده علوم پزشکی شرق با محوریت میناب با ورودی جدید ۲۵ نفر و مجتمع آموزش عالی سلامت بستک با ۳۵ نفر و دانشکده علوم پزشکی غرب استان با محوریت بندرلنگه با ۷۰ نفر نیز پذیرای دانشجویان جدید الورود هستند.

وی خاطرنشان کرد: این دانشگاه در رشته های پزشکی، داروسازی، دندانپزشکی، پرستاری، پیراپزشکی و سایر رشته های مرتبط با آموزش پزشکی و پیراپزشکی بر اساس ظرفیت پذیرش از پذیرفته شدگان ثبت نام می کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1538147

مهمترین اخبار ایران و جهان: