نیوز سیتی!
25 آبان 1402 - 10:31

فراخوان حضور خراسان‌جنوبی‌ها در حمایت از کودکان مظلوم غزه

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی فراخوان و دعوت نامه عمومی برای اجتماع حمایت از کودکان مظلوم غزه در این استان صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی  فراخوان و دعوت نامه عمومی برای اجتماع حمایت از کودکان مظلوم غزه در سراسر این استان صادر کرد.

در این فراخوان آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم

با گذشت قریب به چهل روز از پیروزی غرورآفرین و ظفرمندانه مجاهدان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی و شکست غیر قابل ترمیم و فروریختن هیمنه‌ی رژیم اشغالگر صهیونیستی، ماشین جنگ این رژیم وحشی و غاصب با کابوس سیاست مرگ و با باران بمب‌های شبانه‌روزی بر سر مردم و غیرنظامیان غزه و با زیر پا گذاشتن همه قواعد حقوقی، بین‌المللی و انسانی حمام خون به‌راه انداخته است تا مگر آبروی رفته را برگرداند. 

این جرثومه فساد با همدستی و پشتیبانی آمریکای خبیث، تاکنون باعث کشته شدن هزاران زن و کودک و مرد فلسطینی شده است؛ فوج عظیم شهدای غزه، زنان و مردان و کودکان بی‌گناه قطعه قطعه شده، موجی گسترده از خشم و اعتراض را در سرتاسر جهان برانگیخته است، امروز انزجار وجدان‌های بیدار از این رژیم کودک‌کش، از جغرافیای جهان اسلام فراتر رفته و بسیاری از پایتخت‌های اروپا و امریکا را در نوردیده است و گویی پیش بینی رهبر معظم انقلاب، از تاریخ انقضای این رژیم نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی از تمامی اقشار وگروه های شریف و وفادار استان دعوت نمود همزمان با سراسر کشوردر راستای همدردی با مادران شهدای غزه و محکومیت «کودک‌کشی»، «جنایت»، «نسل‌کشی»، «قتل عام»، «ترور»، «جنایت جنگی» و «فاجعه انسانی» در غزه،  در اجتماع باشکوه مردمی حمایت از کودکان مظلوم غزه که در سراسر استان روز شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ برگزار می گردد، شرکت فرمایند.

این اجتماع در شهر بیرجند ساعت  ۱۵:۰۰ در محل میدان قدس برگزار خواهد شد.

پایان پیام/

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1573847

مهمترین اخبار ایران و جهان: