نیوز سیتی!
16 آبان 1402 - 09:38

بهره مندی215 روستای شهرستان خدابنده از نعمت گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تا کنون 215 روستای شهرستان خدابنده از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده‌اند.

رحیم سلیمانی‌نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان امروز در گفت‌وگو با فارس با تأکید بر اهمیت و توجه ویژه دولت انقلابی به مناطق محروم و کم‌برخوردار اظهار کرد: خدمات‌رسانی و ایجاد زیر ساخت‌های توسعه در روستاها از اولویت‌های دولت مردمی است و شرکت گاز زنجان نیز در این راستا گام‌های بلندی برداشته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه در شهرستان خدابنده 226 روستای دارای سکنه وجود دارد، افزود: در حال حاضر100 درصد خانوارهای شهری و 99.6 درصد خانوارهای روستایی این شهرستان زیرپوشش شرکت گاز زنجان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه گازرسانی به 5 روستا با زیرپوشش قراردادن 95 خانوار روستایی دیگر در دست اقدام است، اذعان کرد: در راستای محرومیت‌زدایی و ایجاد زیر ساخت‌های توسعه پایدار در روستاهای شهرستان خدابنده یک‌هزار و 106 مشترک جدید از ابتدای سال به شبکه گازرسانی کشور متصل شده است.

سلیمانی‌نژاد از اشتراک 32 هزار و 594 مشترک روستایی در شهرستان خدابنده خبر داد و یادآور شد: تا کنون برای برخورداری 215 روستای شهرستان از نعمت گاز طبیعی یک هزار و 548 کیلومتر و 534 متر شبکه‌گذاری انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان در پایان با تأکید بر تلاش دولت مردمی در راستای گازرسانی به روستاهای صعب‌العبور خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه گازرسانی به روستاها زمینه رشد و رونق اقتصادی را ایجاد می‌کند، اقدامات لازم برای 6 روستای باقی‌مانده این شهرستان نیز طراحی و امکان‌سنجی شده است.

 پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1564047

مهمترین اخبار ایران و جهان: