نیوز سیتی!
24 آذر 1402 - 16:19

زنده نگاه‌داشتن یاد شهدا بر همه تکلیف است

امام‌جمعه نطنز گفت: زنده نگاه‌داشتن یاد شهدا در حقیقت زنده نگه‌داشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی است، زنده نگاه‌داشتن یاد شهدا بر همه تکلیف است.

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام محمد یعقوبی، امام‌جمعه نطنز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نطنز با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در حالی بر گزاره حذف حماس تأکید دارد که بسیاری از مقامات صهیونیستی و آمریکایی و حتی اروپایی با این سخنان نتانیاهو مخالف هستند و آن را غیرممکن می‌دانند.

وی افزود: ریچارد هاس، رئیس شورای روابط خارجی آمریکا صریحاً اعلام کرد حذف حماس ممکن نیست زیرا حماس را نباید صرفاً یک سازمان دید بلکه حماس یک تفکر است، همچنین ایهود بن حیمو تحلیلگر کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی تأکید کرد هر آن‌که به تسلیم شدن «السنوار» و هم‌قطارانش دل‌بسته است در جهانی دیگر سیر می‌کند و متوهم است.

یعقوبی تصریح کرد: درصحنه میدانی هم گزارش‌های دریافتی حاکی است نیروهای فلسطینی در برابر پیشروی اشغالگران در جنوب غزه سد محکمی تشکیل داده‌اند که پیشروی نظامیان صهیونیست را به سمت خان یونس به‌شدت کُند کرده است، تحلیلگران صهیونیست با اشاره به ناکامی ارتش رژیم صهیونیستی در غزه، از نبرد سخت پیش روی آن در منطقه شجاعیه غزه خبر دادند.

خطیب جمعه نطنز با گرامیداشت ۲۷ آذر سالروز شهادت آیت‌الله مفتح و روز وحدت حوزه و دانشگاه بیانکرد: همه بر این باور هستیم که حوزه و دانشگاه دو مرکز مهم، اساسی و رکن آموزش و علم در کشور هستند.

وی با اشاره به حضور کاروان اهالی بهشت در نطنز در روز شنبه گفت: زنده نگاه‌داشتن یاد شهدا در حقیقت زنده نگه‌داشتن آرمان‌های انقلاب اسلامی و بنیان‌گذار جمهوری اسلامی است و در طول دوران دفاع مقدس شهدای بزرگی از این شهرستان تقدیم انقلاب اسلامی شد که زنده نگاه‌داشتن یاد این شهدا بر همه تکلیف است و فردا این شهدا مهمان شهر ما هستند و قطعاً استقبال شایسته‌ای از شهدا خواهد شد.

یعقوبی با اشاره به فرارسیدن شب یلدا، گفت: در فرهنگ ایرانی شب یلدا شب صله‌رحم و مهربانی است، از کسانی که دست‌شان به خیر است درخواست داریم با تهیه حداقل چند کیلو میوه و توزیع بین خانواده‌های بی‌بضاعت دل فرزندان این خانواده‌ها را در شب یلدا خوشحال کنند.

پایان پیام/۶۳۰۲۵

منبع: فارس
شناسه خبر: 1605647

مهمترین اخبار ایران و جهان: