نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 14:44

۹۵ درصد سیستم گرمایشی مدارس کشور استانداردسازی شده است

وزیر آموزش و پرورش گفت: استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس اولویت دولت است و تا هفته آتی اعتبارات خوبی به آن تخصیص خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، رضا مراد صحرایی در حاشیه افتتاح استخر گنبدکاووس در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: استانداردسازی سیستم گرمایشی مدارس اولویت دولت است و تا هفته آتی اعتبارات خوبی به آن تخصیص خواهد یافت.

وزیر آموزش و پرورش افزود: بیش از ۹۰ درصد سیستم گرمایشی مدارس و فضاهای آموزش و پرورش استانداردسازی شده و تا پایان این دولت این میزان به بیش از ۹۵ درصد خواهد رسید.

وی گفت: گلستان در ربع قرنی که از استان شدنش می‌گذرد حدود ۷۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای داشته که در دو سال اول دولت سیزدهم ۸۰ فضای ورزشی درون مدرسه‌ای جدید ساخته شده است که در سلامت جسمی و نشاط کودکان و دانش آموزان موثر است.

صحرایی بیان کرد: استخر دانش آموزی گنبدکاووس بعد از ۱۱ سال افتتاح شده و نشان می‌دهد که این دولت، دولت کار است و کشور به یک کارگاه مدرسه‌سازی تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار فارس، صبح امروز رئیس جمهور دولت سیزدهم به همراه هیئت دولت به منظور بازدید و افتتاح طرح‌ها و پروژ‌ه‌های صنعتی، زیربنایی و عمرانی وارد استان گلستان شد و از چند طرح به صورت میدانی بازدید کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611691

مهمترین اخبار ایران و جهان: