نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 22:57

جذابیت بسکتبال از نگاه حاتمی و گلایه‌های ملی‌پوش نفت

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن گفت: در آغاز کوارتر سوم تمرکز روی دفاع وجود نداشت ولی در ادامه دفاع گروهی بهتری انجام دادیم که در عملکرد هجومی ما نیز تاثیرگذار بود.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهران حاتمی، سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از برتری مقابل پالایش نفت آبادان در هفته دهم لیگ برتر اظهار داشت: هر بازی شرایط خاص خود را دارد، بازی پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم، لحظاتی تا حدود ۱۱ امتیاز از رقیب خود عقب افتادیم، تلاش مجدد تیم باعث شد تا به بازی برگردیم و نتیجه را به سود خود رقم بزنیم.

وی افزود: هر دو تیم بازی خوبی را انجام دادند، پالایش نفت آبادان باشگاه بزرگی است، کادر بزرگ و بازیکنان بزرگی دارد، خوشحالیم که بازیکنان ما تمام تلاش خود را انجام دادند و نتیجه آن را گرفتند.

حاتمی تصریح کرد: در کوارتر سوم نفت آبادان نمایش درخشانی داشت و موفق شد اختلاف ایجاد کند اما در پایان این کوارتر و همچنین کوارتر چهارم بازیکنان ذوب‌آهن انسجام بیشتری از خود نشان دادند.

سرمربی ذوب‌آهن گفت: این جذابیت بسکتبال است که زمانی از حریف پیش باشید و زمانی عقب بیفتید، در آغاز کوارتر سوم تمرکز روی دفاع وجود نداشت ولی در ادامه دفاع گروهی بهتری انجام دادیم که در عملکرد هجومی ما نیز تاثیرگذار بود.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص شرایط حامد حدادی گفت: امیدواریم که بتواند به تیم ما اضافه شود.

دیگر نمی‌توانیم و کم می‌آوریم

محمد حسن‌زاده، ملی‌پوش تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان در رابطه با شکست تیمش مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: خیلی داشتیم خوب کار می‌کردیم، ۳ کوارتر را پا به پای تیم ذوب‌آهن آمدیم، ذوب‌آهن بازیکنان و کادر خوبی دارد، همچنین از بازیکنان خارجی خوبی بهره می‌برد.

وی افزود: ذوب‌آهن تیم باتجربه‌ای است و ما برای دقایقی تمرکز خود را از دست داد، یکی از دلایل آن این است که بازیکنان زیادی نداریم و یکی دو بازیکن نیز به تازگی‌ به جمع ما اضافه شدند.

حسن‌زاده تصریح کرد: چند ماه را با مصدومیت چند بازیکن سپری کردیم که به ما اجازه تمرین با کیفیت را نداد، با وصله و پینه تا اینجا آمدیم اما توانایی رقابت تا آخرین لحظات را نداریم، تیم نفت از ۴، ۵ بازیکن باتجربه و سایر جوانان تشکیل شده است‌.

ملی‌پوش تیم نفت‌ آبادان گفت: مدیریت تیم باید برای تقویت تیم تدبیری بیاندیشد، حضور یک بازیکن خارجی خیلی می‌تواند روند بازی را تغییر دهد، حیف است که زحمات ما بر باد برود.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1612103

مهمترین اخبار ایران و جهان: