نیوز سیتی!
30 آذر 1402 - 10:32

زارعی‌کوشا، عنوان مردمی‌ترین استاندار کشور را کسب کرد

مدیرکل حقوقی، بازرسی و ارزیابی عملکرد استانداری کردستان از کسب عنوان مردمی‌ترین استاندار کشور را برای اولین بار توسط زارعی‌کوشا استاندار کردستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مرادعلی بهمنی در دیدار استاندار کردستان با مسوولان و کارکنان استانداری کردستان و فرمانداری‌های تابعه استان در سالن پیامبر اعظم استانداری اظهار کرد: در حوزه ارتباطات ریاست جمهوری، کردستان در سال‌های گذشته و در دولت‌های فبلی، در انتهای جدول ارزیابی عملکرد قرار داشت اما در این دوره جایگاه اول را کسب کردیم.

وی افزود: یکی از ضعف‌های ارزیابی عملکرد در سال‌های گذشته موضوع زیرساخت‌ها بود که کردستان در این بخش نمره‌ای کسب نمی‌کرد.

بهمنی تصریح کرد: با آسیب‌شناسی، نقاط ضعف برطرف شد و با هم‌افزایی و تعامل تمامی همکاران، گزارشی تحلیلی از ارزیابی عملکرد استان به ریاست جمهوری ارسال شد و با تغییراتی که صورت گرفت، جایگاه کردستان از رتبه ۲۹ در ارزیابی عملکرد به رتبه اول ارتقا یافت.

به گفته مدیرکل حقوقی، بازرسی، ارتباطات و ارزیابی عملکرد استانداری کردستان، با اعلام ارزیابی عملکرد ریاست جمهوری، برخی استان‌ها اعتراض کرده بودند که بنا به دستور وزیر کشور دوباره بازبینی شد و باز هم کردستان این رتبه را کسب کرد.

وی اعلام کرد: کردستان اولین استانی است که میز خدمت الکترونیکی را برپا کرده‌ایم و اولین استانی هستیم که رضایتمندی از کارکنان الکترونیکی شده است.

بهمنی خاطرنشان کرد: کردستان در بحث تصادفات همواره نمره صفر در کارنامه‌اش ثبت شده بود که با ارائه مستندات و بررسی موضوعات در دولت جدید، نمره مثبت کسب کردیم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های ارزیابی عملکرد کردستان برای سال‌های آینده، تقویت مولفه‌های ارزیابی عملکرد است و با تجربه‌ای که از سال جاری داریم، قطعا باز هم این رتبه نخست کشور را حفظ خواهیم کرد.

بهمنی همچنین گفت: استاندار کردستان هم برای اولین بار با ارزیابی‌های وزارت کشور، عنوان مردمی‌ترین استاندار را کسب کرد و این افتخاری برای کردستان به شمار می‌آید.

وی بیش از ۱۱۰۰ دیدار چهره به چهره استاندار کردستان با مردم، تحقق وعده‌ها و دستورات استاندار در کمتر از ۱۵ روز، دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران، حضور در نمازهای جمعه و ارتباطات نزدیک با مردم از دلایل و مولفه‌های کسب عنوان مردمی‌ترین استاندار است.

بهمنی اضافه کرد: کسب این عناوین موجب افزایش اعتماد مسوولان کشوری به فرزندان کردستان از جمله استاندار شده است.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1611403

مهمترین اخبار ایران و جهان: