نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 13:47

«چند روایت معتبر» از مهاجرت روی آنتن تلویزیون

جدیدترین قسمت از فصل سوم «چند روایت معتبر» با موضوع «بودن یا نبودن» و محوریت مهاجرت، شنبه 13 آبان روانه آنتن شبکه دو خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، در فصل سوم برنامه «چند روایت معتبر» با محوریت پرداختن به چالش‌های اجتماعی، سعی شده از مشاغلی که از این منظر کمتر دیده شده و کمتر مورد توجه قرار گرفته‌اند، صحبت شود. به همین منظور جدیدترین قسمت این برنامه به مهاجرت اختصاص دارد و از مهمانانی دعوت شده که با حضور در برنامه از تصمیم‌گیری خود پیرامون ماندن یا رفتن، بودن یا نبودن و... مطالبی جذابی عنوان کنند.

در این برنامه چهار مهمان حضور دارند: دختر 22 ساله‌ای که قصد مهاجرت دارد؛ خانم 28 ساله‌ای که برای تجارت به گرجستان و ارمنستان رفته و هم اکنون به ایران بازگشته است؛ خانم اهل کرمان که دکترای اقتصاد و پذیرش داشته ولی در ایران مانده و کارآفرینی می‌کند و هم‌اکنون کارگاه تولیدی کفش چرم دارد و مهمان چهارم هم پسری است که دکترای خود را در اسپانیا می‌گیرد و شروط لازم را برای ماندن دارد ولی ترجیح می‌دهد برگردد و کارهای مربوط به دانش بنیان را به سرانجام برساند.

برنامه «چند روایت معتبر» کاری از گروه اجتماعی اقتصادی شبکه دو به تهیه‌کنندگی و کارگردانی محمدهادی خفاجی است که جدیدترین قسمت آن با موضوع مهاجرت، شنبه 13 آبان ساعت 22:10 از شبکه دو پخش خواهد شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1560747

مهمترین اخبار ایران و جهان: