نیوز سیتی!
13 آبان 1402 - 17:32

دولت مردان آمریکا با حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی در جنایات آنان در فلسطین شریک هستند

همزمان با یوم الله 13 آبان، مسئولان قضایی، قضات و کارکنان دادگستری فارس در تجمع یوم الله 13 آبانماه شهر شیراز همدوش بامردم ولایتمدار شیراز، دانشجویان و دانش آموزان از سیاست های استکبار و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی ابراز انزجار و با مردم مظلوم فلسطین در این روزهای سخت همدردی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، همزمان با یوم الله 13 آبان، مسئولان قضایی، قضات و کارکنان دادگستری فارس  در تجمع یوم الله 13 آبانماه شهر شیراز همدوش بامردم ولایتمدار شیراز، دانشجویان و دانش آموزان از سیاست های استکبار و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی  ابراز انزجار و با مردم مظلوم فلسطین در این روزهای سخت همدردی کردند.

در این گردهمایی که رئیس کل دادگستری استان فارس، دادستان مرکز استان  و جمعی از قضات و کارکنان دادگستری استان فارس حضور داشتند مردم و مسئولان دوشادوش یکدیگر با مشت های گره کرده عناد دیرینه آمریکای جهان خوار  را با مردم ایران و جهان اسلام محکوم کردند.

 در حاشیه این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری فارس ضمن گرامیداشت یوم الله 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی ، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی بر لزوم تداوم شعار مرگ بر آمریکا  و مرگ بر اسرائیل  تأکید کرد.

وی با بیان اینکه دولت مردان آمریکا با حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی در جنایات آنان در فلسطین شریک هستند یاد آور شد: طی سال های گذشته همواره آمریکای جنایتکار از صهیونیست ها حمایت کرده و رژیم صهیونیستی به واسطه همین حمایت های غرب و آمریکا به جنایات خود طی این سال ها ادامه داده است و بعد از عملیات طوفان الاقصی که پاسخی بود به جنایات گسترده رژیم صهیونیستی در فلسطین، این رژیم با جنایاتی که در غزه انجام دادند و بعد از انتشار تصاویر این جنایات، به خصوص تصاویر دلخراش شهدای بیمارستان المعدانی غزه؛ چهره واقعی رژیم صهیونیستی برای مردم دنیا مشخص شد.

نماینده عالی قوه قضائیه در استان فارس بر همکاری همه حقوقدانان در حمایت از مردم ستمدیده فلسطین و محکومیت جنایات جنگی و پاک سازی قومی و نژادی رژیم غاصب صهیونیستی  از بُعد پیگیری حقوقی این جنایات تأکید کرد و گفت: سکوت مجامع بین المللی در برابر این همه از جنایات رژیم صهیونیستی جای سئوال دارد و امروز همه کشورها به ویژه کشورهای مسلمان و همه آزادگان عالم با تلاش حداکثری خود باید اقداماتی قاطع  و در خور توجه انجام دهند؛ تا  جلوی این جنایات بشری و وحشی گری های رژیم صهیونیستی گرفته شود.

 وی در ادامه تجمع مردم ولایتمدار شیراز در یوم الله 13 آبان  حمایت از مردم فلسطین را یک وظیفه مهم دینی دانست و  از مردم، قضات و کارکنان دادگستری فارس خواست تا با حمایت های مادی و معنوی خود از مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت کنند.

در پایان این مراسم راهپیمایان با قرائت قطعنامه 5ماده ای  جنایات آمریکا و همدستانش را محکوم کردند.

گفتنی است که بر اساس گزارش های واصله، رؤسا، دادستان ها، قضات و کارکنان سایر حوزه های قضایی استان فارس نیز همراه با سایر اقشار در روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، بار دیگر با مشت های گره کرده عناد دیرینه آمریکای جهان خوار و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی را با مردم ایران و جهان اسلام محکوم کردند و انزجار و نفرت خود را از مستکبران عالم به رخ شیطان بزرگ کشیدند.

پایان پیام/خ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1561091

مهمترین اخبار ایران و جهان: