نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 22:52

تجمع مردمی قوچان در اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی

مردم همیشه در صحنه و ولایت مدار قوچان امشب با تجمع در میدان فلسطین این شهرستان ضمن همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین نسبت به جنایت‌های رژیم کودک کش صهیونیست در حمله به بیمارستان المعمدانی اعلام انزجار کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، تجمع مردمی در اعلام انزجار از جنایات رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی و اعلام همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین امشب در میدان فلسطین شهرستان قوچان برگزار شد.

مردم قوچان مسیر مهدیه تا میدان فلسطین این شهرستان را با به همراه داشتن پرچم‌های مقاومت طی کردند و با سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا» و... انزجار خود از جنایت‌های رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در حمله به بیمارستان المعمدانی و به شهادت رساندن کودکان و کادر درمان را اعلام کردند.

تجمع کنندگان در میدان فلسطین این شهرستان با برافراشتن پرچم فلسطین با مردم بی دفاع غزه ابراز همدردی کردند و خواستار اتحاد و انسجام مسلمانان و کشورهای اسلامی برای از بین بردن غده سرطانی اسرائیل از روی زمین شدند.

مردم به ویژه جوانان و نوجوانان انقلابی در این تجمع آمادگی خود را برای کمک به مردم مظلوم فلسطین و مارزه با اشغالگران رژیم کودک کش صهیونیستی اعلام کردند.

 

 

پایان پیام/ ٧٠٠۴٣

منبع: فارس
شناسه خبر: 1543047

مهمترین اخبار ایران و جهان: