نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 14:01

کشف ۲۷ قطعه سکه تقلبی و دستگیری ۳ نفر کلاهبردار در مرند

فرمانده انتظامی مرند از دستگیری ۳ کلاهبردار با کشف ۲۷ قطعه سکه تقلبی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، علی اسدیان صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در بازار مرند اقدام به فروش سکه های تقلبی می کنند با حضور به موقع ماموران کلانتری ۱۲ امام (ره) ۳ نفر کلاهبردار (یک خانم و دو نفر آقا) در حین فروش سکه های تقلبی در بازار طلا فروشان مرند شناسایی و دستگیر شدند.

وی بیان داشت: متهمان در تحقیقات پلیسی اعلام کردند که تعدادی از سکه‌ها را در شهرهای دیگر به فروش رسانده و قصد فروش مابقی سکه‌ها در بازار مرند را داشتند که با همکاری اصناف شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مرند اظهار کرد: تعداد ۲۷ قطعه سکه یک گرمی پارسیان تقلبی از متهمان کشف که در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست که در خرید و فروش سکه و طلاجات دقت لازم را به عمل آورند و از خرید اینگونه اقلام از افراد ناشناس خودداری کنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف انبار احتکار قطعات خودرو در مرند

فرمانده انتظامی مرنداز کشف انبار احتکار قطعات و لوازم یدکی خودرو به ارزش ۶ میلیارد ریال خبر داد.

 اسدیان گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس آگاهی شهرستان از وجود یک انبار محل احتکار کالا در شهر مرند رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی انبار مورد نظر در یکی از مناطق شهرستان مرند شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی وبه همراه نماینده اداره صمت بازرسی‌های لازم را به عمل آوردند.

وی تصریح کرد: ماموران در بازرسی از این انبار تعداد ۵۱۹ عدد انواع چراغ خودرو، تعداد ۱۰۷ عدد انواع رادیاتور خودرو، تعداد۱۰ عدد دسته موتور، تعداد ۸۵ عدد دینام و ۱۹۲ لیتر روغن موتور به ارزش ۶ میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی مرند با بیان اینکه در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد، افزود: مبارزه با قاچاق و احتکار کالا از مهمترین برنامه‌های پلیس شهرستان بوده واز شهروندان درخواست می گردد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و احتکار اقلام مصرفی و کالاهای اساسی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597847

مهمترین اخبار ایران و جهان: