نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 00:14

کشف بیش از 23 هزار لیتر سوخت قاچاق توسط مرزبانان خراسان رضوی

فرمانده مرزبانی استان از کشف محموله سوخت قاچاق توسط مرزبانان هنگ تایباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار مجید شجاع فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی اظهار کرد: در راستای جلوگیری از هرگونه قاچاق سوخت و برخورد با قاچاقچیان سرمایه‌های ملی کشور، مرزبانان هنگ تایباد موفق به کشف چند محموله سوخت قاچاق شدند.

سردار شجاع در تکمیل این خبر گفت: مرزبانان هنگ تایباد در ایست و بازرسی ۱۷ شهریور و پست کنترل و مراقبت مرزی با تنگ نمودن عرصه فعالیت قاچاقچیان، موفق شدند بیش از ۲۳ هزار و ۸۳۰ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۵ میلیارد و ۲۰۳ میلیون ریال را کشف نمایند.

وی با اشاره به اینکه حجم عمده این مواد بصورت خرد و در قالب قوطی های یک و نیم لیتری کشف شد، اظهار داشت: مرزبانان این فرماندهی در پست های کنترل و مراقبت مرزی با کنترل دقیق خودروهای ترانزیتی قاچاقچیان سوخت را شناسایی نموده و از ۲ دستگاه خودروی ترانزیتی و نیز بخش عمده سوخت قاچاق مکشوفه را که توسط سودجویان در محلی دپو شده بود تا در فرصت مناسب از مرز خارج نمایند را کشف نمودند.

سردارفرمانده مرزبانی استان در پایان با قدردانی از همه همرزمان خود در نقاط مختلف مرزی که شبانه روز در جهت حراست و حفاظت از مرزهای استان تلاش می‌کنند، گفت: مرزبانان استان در برابر قاچاقچیان قاطعانه ایستاده اند و اجازه نداده و نخواهند داد تا افرادی بخواهند سرمایه های ملی کشور را به آنسوی مرز قاچاق نمایند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597503

مهمترین اخبار ایران و جهان: