نیوز سیتی!
04 دی 1402 - 15:46

گلایه کارکنان شرکت ارتباطات زیرساخت به تبدیل وضعیت‌ها

امام جمعه همدان با اشاره به گلایه برخی از پرسنل شرکت ارتباطات زیرساخت نسبت به تبدیل وضعیت‌ها گفت: در این حوزه باید مطابق با عدالت رفتار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل و پرسنل شرکت ارتباطات زیرساخت همدان در دفتر نماینده ولی فقیه با تقدیر از اقدامات شبانه‌روزی این مجموعه، اظهار کرد: با وجود آنکه فعالیت‌های این مجموعه تخصصی است، اما مردم اثرات کار شما را در زندگی خود مشاهده می‌کنند.

وی با تأکید بر اهمیت فعالیت در حوزه ارتباطات و زیرساخت‌ها، گفت: تمدن امروز بر پایه ارتباطات شکل گرفته است.

امام جمعه همدان افزود: زمانی قدرت‌ها وابسته به نفت و یا معدن بود اما امروز این ارتباطات است که در تمدن نوین یک قدرت محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این ظرفیت در نماز جمعه همدان وجود دارد تا گزارشی از پیشرفت‌ها و دستاوردها مطرح شود، اظهار کرد: مدیران ارتباطات زیرساخت به عنوان سخنران قبل از خطبه در نماز جمعه میزان پیشرفت‌ها و اقدامات صورت گرفته در حوزه ارتباطات را بیان کنند.

شعبانی تصریح کرد: یکی از برنامه‌های اصلی دولت، توجه به زیرساخت‌هاست که امیدواریم در این عرصه نیز شاهد موفقیت‌های خوبی در استان باشیم.

وی با اشاره به ابراز گلایه برخی از پرسنل نسبت به موضوع تبدیل وضعیت‌ها گفت: در عرصه تبدیل وضعیت‌ها گلایه‌مندی‌هایی وجود دارد که لازم است به مسئله عدالت در این حوزه توجه شود.

امام جمعه همدان تأکید کرد: در کنار افرادی که دارای امتیازاتی بودند، برای عده‌ای که سال‌ها به صورت قراردادی در حال خدمت هستند نیز باید شرایط لازم در نظر گرفته شود.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1615591

مهمترین اخبار ایران و جهان: