نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 03:25

نیازمندان بندرعباسی خدمات رایگان پزشکی و دندانپزشکی دریافت کردند

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان به ارائه 575 مورد خدمت پزشکی و دندانپزشکی رایگان به نیازمندان شهرستان بندرعباس توسط گروه جهادی درمانی راه روشن خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،  احمد سالاری معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان امروز با اعلام این خبر اظهار داشت: کمیته امداد با همکاری گروه جهادی درمانی راه روشن در راستای ارائه خدمات درمانی رایگان به نیازمندان تعداد 575 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد از خدمات پزشکی و دندانپزشکی بهره مند شدند.

 وی  با اشاره به اینکه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی با رویکرد بهبود سطح زندگی مددجویان یکی از اهداف مهم کمیته امداد برای جامعه هدف می باشد، افزود: از مجموع خدمات ارائه شده به مددجویان، تعداد 350 مورد پزشکی و 225 مورد خدمت دندانپزشکی بوده است.

این مقام مسئول تصریح نمود: این تیم پزشکی در تخصص های چشم پزشکی، پزشک داخلی، متخصص زنان، متخصص قلب و متخصص مغز و اعصاب بودند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان ادامه داد: در حال حاضر 35 هزار و 785  مددجو در قالب 17 هزار و 600 خانوار تحت حمایت این نهاد در شهرستان بندرعباس هستند که از خدمات حمایتی این نهاد بهره مند هستند.

پایان پیام/
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1616103

مهمترین اخبار ایران و جهان: