نیوز سیتی!
27 آبان 1402 - 16:28

حمایت چندباره مردم دیار آفتاب از مظلومان غزه+ فیلم

همزمان با کشورهای سراسر جهان مردم ولایت‌مدار استان مرکزی با حضور گسترده در تجمعات ضد استکباری، جنایات ضد بشری صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا و کشورهای غربی در غزه را محکوم و بر حمایت از ملت و کودکان مظلوم فلسطین تأکید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، امروز همزمان با سراسر کشور، راهپیمایی همبستگی و حمایت از کودکان غزه و اعلام انزجار از رژیم کودک کش و غاصب اسرائیل در شهرهای مختلف استان مرکزی برگزار شد.

شرکت‌کنندگان در این آئین با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا« و «مرگ بر اسرائیل»، « یا ایها المسلمون، غزه شده غرقه خون» خشم و انزجار خود را از جنایات اسرائیل در غزه اعلام و بر حمایت از ملت و کودکان مظلوم فلسطین تأکید کردند.

در شهر اراک این تجمع با حضور گسترده مردم و مسوولان در پیاده راه امیرکبیر برگزار شد.

حماس مدل فروپاشی اسرائیل را ترسیم کرد

 فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در جمع شرکت کنندگان در این راهپیمایی اظهار کرد: نیروهای حماس با عملیات طوفان الاقصی موفق شدند افسانه شکست ناپذیری اسرائیل را پایان داده و مدل فروپاشی اسرائیل را ترسیم کنند.

سردار محسن کریمی گفت: در حوادث غزه تمام جبهه اسلام در مقابل تمام کفر ایستاده است و هیچ زمانی مثل امروز دنیا در برابر صهیونیسم بسیج نشده بود.

 

 وی حمایت کشورهای غربی و ایجاد ترس و ارعاب و برخورداری از ارتش مجهز و پرتعداد را از عوامل بقای اسرائیل در سال‌های گذشته دانسته و افزود: ارتش اسرائیل با وجود همه حمایت ها و امکانات نظامی مدرن در مقابل نیروهای مقاومت شکست خورده است و اگر بتواند تمام مردم غزه را نیز به شهادت برساند چیزی عوض نمی‌شود چراکه او شکست خورده و این افتضاحی که برای اسرائیل پیش آمده به هیچ شکل قابل جبران نیست.

 طوفان الاقصی ضربات سنگینی به عادی سازی روابط با اسراییل وارد کرد 

در شهر ساوه نیز امام جمعه ساوه در جمع شرکت کنندگان در تجمع امروز گفت: طوفان الاقصی ضربات سنگینی به عادی سازی روابط با اسراییل وارد کرد و آبروی نداشته این رژیم را برد.

 

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی  گفت: رژیم کودک کش وحشی، روی فرعون و فرعونیان را سفید کرد، مهمترین درسی که از غزه می‌گیریم این است که روی پای خود بایستیم و با نهادینه کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خودکفا و توانمند شویم.

دلیجانی‌ها نفرت از اسرائیل را فریاد زدند

 در شهر دلیجان نیز اقشار مختلف مردم  در محکومیت اقدامات جنایتکارانه رژیم جعلی صهیونیستی درمیدان بسیج این شهر دست به تجمع زدند.

 

محلاتی‌‌ها  اقدامات جنایتکارانه رژیم جعلی صهیونیستی را محکوم کردند

 محلاتی‌‌ها هم همچون سایر شهرهای استان در مسجدالقائم این شهر گردهم آمده و اقدامات جنایتکارانه رژیم جعلی صهیونیستی را محکوم کردند.

 

 

 

 پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1576603

مهمترین اخبار ایران و جهان: