نیوز سیتی!
19 آذر 1402 - 09:41

کشف محموله میلیاردی قاچاق در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان از کشف کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال و توقیف 2 دستگاه خودروی سواری در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ کوروش عزیزی در گفت و گو با خبرنگار فارس در تاکستان اظهار کرد: در راستای تداوم طرح های مقابله با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی شهرستان تاکستان حین کنترل خودروهای عبوری در محور های مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 مشکوک شده و برای بررسی بیشتر دستور توقف آن را صادر کردند.

وی افزود: پس از توقف خودرو و بازرسی ازآن توسط ماموران، 2 هزارو 680 ثوب انوع البسه قاچاق، که فاقد هرگونه مجوز مثبته گمرکی بوده، کشف و 2 نفر را دراین خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ادامه داد: در عملیات دیگر ماموران انتظامی پاسگاه ضیاء آباد حین گشت زنی در حوزه استحفاظی، به یک دستگاه خودرو سواری پراید مشکوک و آن را متوقف که در بازرسی به عمل آمده، تعداد 42 دستگاه خردکن و آبمیوه گیری قاچاق کشف و یک نفر در این خصوص دستگیر شد.

سرهنگ عزیزی با اشاره به اینکه ارزش ریالی کالاهای کشف شده برابر نظر کارشناسان مربوطه بالغ بر 2 میلیاردو 500 میلیون ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1599647

مهمترین اخبار ایران و جهان: