نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 13:10

پاسخی سخت در انتظار عاملان حادثه تروریستی راسک خواهد بود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهدا خالصانه برای حفظ امنیت مردم تلاش کردند و افرادی که به چنین جنایات ددمنشانه ای دست می‌زنند؛ قطعا تقاص اعمال ننگین خود را پس خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدای تروریستی شهرستان راسک اظهار داشت: شهدا از فضلی که خداوند نصیب آنان کرده خشنود و خوشحال‌ هستند چراکه همه ما در این دنیا مورد امتحان الهی قرار می‌گیریم سپس از دنیا خواهیم رفت و آنچه برای انسان باقی می‌ماند، عمل صالح است.

 استاندار سیستان و بلوچستان افزود: شهدا با خداوند معامله کردند و این شهیدان با اتکا به خداوند متعال برای حفظ امنیت کشور و صیانت از دین مبین اسلام تلاش کرده‌اند.

این مسئول تصریح کرد: صهیونیست ها تلاش می‌کنند تا نظام اسلامی را دچار اختلال کنند اما امروز شاهدیم که رژیم صهیونیستی در مبارزه با رزمندگان اسلام دچار درماندگی شده است.

وی اذعان کرد: آنچه اهمیت دارد انسجام ملت مسلمان در مقابل نقشه‌های رژیم صهیونیستی است همچنین افرادی که گول ایادی استکبار را می خورند باید هوشیار باشند و آخرت خویش را فدای دنیا نکنند.

کرمی خاطرنشان کرد: شهدا خالصانه برای حفظ امنیت مردم تلاش کردند و افرادی که به چنین جنایاتی دست می‌زنند قطعا تقاص اعمال ننگین خود را پس خواهند داد.

پایان پیام/3139

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609247

مهمترین اخبار ایران و جهان: