نیوز سیتی!
26 مهر 1402 - 15:24

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست جنایات رژیم صهیونیستی غزه را محکوم کرد

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ضمن محکوم کردن جنایات رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی در نوار غزه بر همبستگی کشورهای اسلامی و شکستن سکوت مجامع بین‌المللی درمقابل این جنایت تأکید کرد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری فارس، علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست  بیانیه‌ای در محکومیت حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان  «المعمدانی» غزه بیانیه‌ای صادر کرد. متن بیانیه به شرح زیر است: طوفان‌الاقصی و حماسه‌ای که جوانان جبهه مقاومت فلسطین آفریدند، واکنشی به سال‌ها جنایت و کشتار مردم بی‌گناه فلسطین درعین بی‌اعتنایی جهانیان و تلاشی برای رفع محاصره و انسدادی بود که بیش از ۷۰ سال است فلسطین عزیز را درگیر کرده است.

حماسه تاریخی که حماس خلق کرد فوران خشم ملتی بود که تنها یک خواسته دارد و آن هم «رفع اشغال از خانه خود و حق تعیین سرنوشت برای ایجاد دولتی برآمده از رای و اراده خویش است».

این روزها شاهد جنایتی بی سابقه درغزه از سوی رژیمی هستیم که سیاست‌هایش از بدو تأسیس‌ مبتنی بر تجاوزگری، اشغالگری، سرکوبگری، زمین‌خواری و توسعه شهرک‌سازی در فلسطین اشغالی بوده است.

رژیم غاصب و جعلی صهیونیستی در این روزها در جلوی چشم همه مردم دنیا و درحالی که تک‌تک این جنایات در رسانه‌ها انعکاس پیدا کرده است، چندین‌هزار زن، کودک، پیر و جوان غیرنظامی را به قتل رسانده و به طور عامدانه بمباران مراکز پرجمعیت، مناطق مسکونی و بیمارستان‌ها را دنبال کرده که کشتار اخیر بیماران و مجروحان «بیمارستان المعمدانی غزه» هولناک‌ترین این جنایات است.

ما همصدا با دیگر وجدان‌های بیدار در سراسر جهان، ضمن محکوم کردن جنایات اخیر رژیم جعلی صهیونیستی، خواستار اقدام فوری کشورهای اسلامی و همچنین اقدام عاجل مجامع بین‌المللی برای جلوگیری از نسل‌کشی فلسطینیان و پایان جنایات وحشیانه در غزه هستیم.

امید است سران کشورهای اسلامی و مجامع بین‌المللی در اقدامی فوری درجهت خاتمه دادن به بمباران وحشیانه علیه مردم مظلوم فلسطین اقدام کنند و تلاش همه‌جانبه‌ای برای رفع محاصره نوار غزه آغاز کنند. 

ملتی که به خدا معتقد و مؤمن و متکی است و به ظهور مقتنم امیدوار است و با پرده نشینان غیب در ارتباط است؛ ملتی که در دلش خورشید امید به آینده و زندگی و لطف و مدد الهی می‌درخشد، هرگز تسلیم و مرعوب نمی‌شود و با این حرفها، از میدان خارج نمی گردد.
 
علی سلاجقه
معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست

شامگاه سه‌شنبه بود که منابع فلسطینی از حمله موشکی ارتش رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به بیمارستان «المعمدانی» در نوار غزه و کشته‌شدن حداقل ۵۰۰ نفر شامل مجروحان، زنان و کودکان فلسطینی خبر دادند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1542503

مهمترین اخبار ایران و جهان: