نیوز سیتی!
21 آبان 1402 - 06:10

اسلامی: کل قرارداد نفرات ما به اندازه یک بازیکن مطرح تیم‌های مدعی نیست

سرمربی تیم بسکتبال لیموندیس شیراز گفت: کل قرارداد بازیکنان داخلی ما به اندازه یک یار تیم‌های مطرح این فصل نیست.

محمدرضا اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم لیموندیس شیراز در لیگ برتر بسکتبال اظهار داشت: تیم ما وضعیت خوبی دارد اما نفرات ما جوان هستند و میانگین سنی تیم ما خیلی پایین است و چندین بازیکن زیر 20 سال را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار داریم. همه نفرات با انگیزه و خوب تمرین می‌کنند و با وجود اینکه دو سه هفته تمرین نداشتیم، اما شرایطمان خوب است.

وی در مورد شرایط لیگ برتر گفت: لیگ امسال خیلی قوی‌تر شده است و دلیل آن هم تقسیم شدن بازیکنان ملی و با تجربه است. از سوی دیگر همه اکثر تیم‌ها هم خارجی جذب کرده اند.

سرمربی لیموندیس با اشاره به شرایط مالی این تیم گفت: کل قرارداد بازیکنان داخلی ما به اندازه یک ملی‌پوش تیم‌هایی که برای قهرمانی بسته شده‌اند، نیست. شاید هم برابری کند اما این را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ گفتم که همه بدانند شرایط بودجه‌ای ما کاملاً متفاوت است و جزو دو سه تیم آخر است.

اسلامی ادامه داد: ما 2 بازیکن خارجی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ جذب کردیم که قیمت‌شان از بازیکنان پست 5 درجه 2 و 3 ایرانی هم کمتر است. ما هر بازیکنی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌خواستیم در این پست جذب کنیم قیمتش بالا بود و به ناچار سراغ خارجی‌ها رفتیم. خوشبختانه کیفیت این بازیکنان هم بالاتر از پولی است که دریافت می‌کنند.

وی در مورد دیدار امروز (یکشنبه) با مهرام در هفته چهارم لیگ برتر با مهرام گفت: مهرام نامش در بسکتبال کاملاً مشخص است. این باشگاه 30 سال فعالیت دارد و همیشه برنامه محور پیش رفته است. در این فصل هم بازیکنان و کادر فنی خیلی خوبی جذب کرده است. در مورد این دیدار باید بگویم تلاش ما برای برنده شدن است و قطعا حریف دست و پا بسته‌ای نخواهیم بود.

سرمربی لیموندیس در مورد شرایط و امکانات این تیم در شیراز گفت: خوشبختانه سالن خیلی خوبی را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در اختیار داریم که فکر می‌کنم بهترین سالنی است که در حال حاضر مسابقات لیگ برتر در آن برگزار می‌شود. همه چیز آن استاندارد است و چیزی کم ندارد.

پایان پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس
شناسه خبر: 1568803

مهمترین اخبار ایران و جهان: