نیوز سیتی!
04 آذر 1402 - 13:05

واگذاری زمین به طرح جوانی جمعیت و ایثارگران اولویت راه و شهرسازی فارس است

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: با توجه به سیاست کشور و لزوم افزایش جمعیت واگذاری زمین به مشمولین طرح جوانی جمعیت در شهرهایی که زمین موجود است و همچنین واگذاری به ایثارگران در دستور کار راه و شهرسازی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ، محمود رضا طالبان در حاشیه جلسه  با  روسای ادارات راه و شهرسازی و روسای بنیاد مسکن شهرستان های استان ، بیان کرد:  در راستای تحقق طرح جوانی جمعیت تلاش شده تا با استفاده از ظرفیت های استان زمینه محقق کردن این مهم را فراهم کنیم.

وی اضافه کرد: طی سال های گذشته نحوه واگذاری زمین به ایثارگران به کندی انجام می شد که این واگذاری ها سرعت و شتاب مناسب گرفته و تا پایان سال جاری تمام توان خود را خواهیم گذاشت تا بتوانیم بر اساس سهمیه عمده متقاضیان ایثارگر تعیین تکلیف شوند.

طالبان در این جلسه خاطرنشان کرد: عملکرد هر شهرستان در اجرای نهضت ملی مسکن مورد ارزیابی و پایش قرار خواهد گرفت.

پروژه های نهضت ملی شهرستان خفر به صورت یک طبقه حیاط دار اجرا می شود

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در جریان سفر به شهرستان خفر گفت: پروژه های نهضت ملی شهرستان خفر در شهرهای «خاوران و باب انار» به صورت یک طبقه حیاط دار اجرا می شود.

محمود رضا طالبان افزود: در شهر خاوران تعداد 84 نفر تایید نهایی شده اند که بیش از 14 هکتار زمین برای متقاضیان این شهر اختصاص یافته و در مرحله آماده سازی و ساخت است.

وی اضافه کرد: در شهر باب انار نیز 135 نفر از متقاضیان تایید نهایی شده اند که 18 هکتار زمین برای این تعداد از متقاضیان در نظر گرفته شده که عملیات ساخت و آماده سازی زمین همزمان در حال اجرا است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس خاطرنشان ساخت: در هر دو شهر باب انار و خاوران تمامی واحدهایی که در حال ساخت هستند به صورت تک واحدی و یک طبقه حیاط دار اجرا می شوند.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583847

مهمترین اخبار ایران و جهان: