نیوز سیتی!
17 شهریور 1402 - 16:16

پذیرایی مواکب اندیمشک از بیش از ۲.۳ میلیون زائر حسینی

اندیمشک- مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اندیمشک از میزبانی و پذیرایی بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ زائر اربعین حسینی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حسن دهقان ظهر امروز جمعه در گفت‌وگویی رسانه‌ای اظهار کرد: بیش از ۱۰۰ موکب در شهرستان اندیمشک و یک موکب در کربلا برای خدمت به زوار اربعین حسینی راه‌اندازی شده و فعالیت این مواکب از عوارضی پل زال تا شهرک شهید مدنی در مسیر رفت و برگشت است.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۳۰۰ زائر در مواکب اندیمشک پذیرایی و اسکان داده شده‌اند، افزود: موکب‌های این شهرستان ۹۰ درصد مردمی هستند که با کمک‌ها و نذورات مردمی اداره می‌شوند.

دهقان به کمک اداره‌ها و نهادهای دولتی در تأمین زیر ساخت‌های مواکب اشاره کرد و ادامه داد: کمیته‌های ستاد اربعین به همه توان برای کمک به زیرساخت مواکب بسیج شده‌اند تا خدمت به زائران به بهترین شکل ممکن انجام شود.

مدیر ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات اندیمشک گفت: امسال بیش از پنج هزار خادم زن و مرد در گروه‌های سنی مختلف به عنوان خادم افتخاری در مواکب فعالیت دارند و پذیرایی از زوار تا چند روز بعد از اربعین حسینی در این شهرستان ادامه خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1490047

مهمترین اخبار ایران و جهان: