نیوز سیتی!
01 شهریور 1402 - 08:56

کشف ۳ کیلو شیشه در جاسک

فرمانده انتظامی شهرستان جاسک از توقیف دو دستگاه موتورسیکلت حامل 3 کیلو و 610 گرم ماده مخدر شیشه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدحبیبی فرمانده انتظامی جاسک امروز بیان داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان جاسک در راستای مقابله با ورود مواد مخدر به استان و برخورد با سوداگران مرگ، حین گشت زنی شبانه در یکی از محورهای مواصلاتی به دو دستگاه موتورسیکلت فاقد پلاک مشکوک و جهت بررسی به رانندگان دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده دو دستگاه موتورسیکلت به محض مشاهده مأموران بدون توجه به هشدارها و دستورات پلیس اقدام به فرار از محل کرده که پس از طی مسافتی با اقدام به موقع و هوشمندانه مأموران دو دستگاه موتورسیکلت متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان جاسک تصریح کرد: مأموران پس از متوقف کردن موتورسیکلت ها موفق به کشف 3 کیلو و 610 گرم ماده مخدر شیشه از داخل خورجین آنها شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به این که پیگیری جهت دستگیری متهمین ادامه دارد از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی و ارسال به مرجع قضائی خبر داد و از مردم خواست: برای برخورد با مجرمین ، هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه و سایر مسائل انتظامی را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اعلام کنند.

پایان پیام/
 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1463291

مهمترین اخبار ایران و جهان: