نیوز سیتی!
09 شهریور 1402 - 23:17

وزیر کشور: ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی هرچه زودتر برطرف شود

وزیر کشور گفت: همه باید دست در دست هم ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی هرچند کم را زودتر برطرف کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، احمد وحیدی، وزیر کشور امشب در دیدار با نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری که در دفتر آیت‌الله شاهچراغی برگزار شد، با تمجید از وحدت حاکم در استان سمنان اظهار کرد: مردم استان از ارشادات آیت‌الله شاهچراغی به عنوان نقطه کانونی رهبری معنوی بهره‌مند هستند.

وی وجود آیت‌الله شاهچراغی را مایه برکت و رحمت برای خود و مردم استان سمنان دانست و عنوان کرد: امیدواریم بتوانیم با دعای شما در مسیر پیش رو به عنوان سرباز این مجموعه خدمت اندکی در محضر مؤمنان داشته باشیم.

وزیر کشور گفت: دشمنان ما در تلاش هستند تا برخی ناهنجاری‌های اجتماعی را ایجاد کنند و فرهنگ تمدن غربی، بی‌حجابی و کشف حجاب را ترویج کنند که تا امروز شکست خورده‌اند.

وی اضافه کرد: اندک مواردی هم که فریب خوردند و شاهد ناهنجاری هستیم، باید برطرف شود.

وزیر کشور تأکید کرد: همه باید دست در دست هم ناهنجاری‌های فرهنگی و اجتماعی هرچند کم را هرچه زودتر برطرف کنیم.

وحیدی با اشاره به اینکه در استان سمنان در سال گذشته و بحث اغتشاشات با وجود هجمه‌های فراوان، دشمنان موفقیتی نداشتند، گفت: این امر نشان از این دارد که استان سمنان نقطه ثبات و امنیت است.

وزیر کشور با اشاره به دیدار هیأت دولت با رهبر معظم انقلاب گفت: حضرت آقا در دیدار با رئیس جمهور و وزرا، زمانی که آیت‌الله رئیسی ارائه گزارش داشتند، فرمودند «از تلاش‌ها و اقدامات دولت بیش از این‌ها اطلاع دارم» و بنابراین ما رضایت حضرت آقا را رضایت امام زمان(عج) تلقی کرده و بسیار برای ما خوشایند بود.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در مورد معیشت و گرانی مسکن نیز تذکر دادند که با رفع این موارد و بیان اقدامات و دستاوردها و موانع برای مردم، شهد شیرین کارها با برخی موارد دچار تلخی نشود.

وحیدی با تأکید بر اینکه مردم ما باید بدانند که چه اقداماتی شکل گرفته است، گفت: در بحث مدیریت خدمت‌رسانی در حوزه اربعین در مرزها حضور داشتم؛ عراقی‌ها امسال همکاری بسیار خوبی داشتند، مردم خوب ما نیز ابراز رضایت داشتند.

وزیر کشور اظهار کرد: حضور و مشارکت حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی مهم‌ترین مطلبی است که دشمن در تلاش برای عدم تحقق آن است که ما باید در راستای خنثی‌سازی توطئه و دسیسه دشمنان گام برداریم.

وحیدی گفت: انتخابات پیش رو نقطه کلیدی مهمی برای ناامید کردن دشمن است.

وی اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی با تمام وجود می‌خواهد تأکیدات و فرمایشات حضرت آقا اجرایی شود و با تمام وجود پایبند به احکام و ارزش‌های الهی است؛ اما دشمن نمی‌خواهد به دست او موفقیت چشمگیری رخ دهد.

پایان پیام/۷۴۰۰۷/س/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1479447

مهمترین اخبار ایران و جهان: