نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 15:17

ممنوعیت تردد خودروهای شخصی در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی

مشهد ـ رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهدمقدس گفت: تردد وسایل نقلیه شخصی طبق همکاری با پلیس راهور در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی در دهه پایانی صفر ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی سمیعی اظهار کرد: طرح ممنوعیت تردد وسایل نقلیه شخصی از بعدازظهر روز چهارشنبه ۲۲ شهریور شروع خواهد شد و تا عصر روز شنبه ۲۵ شهریور مصادف با روز شهادت امام رضا (ع) ادامه خواهد داشت.

رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد مقدس ادامه داد: مقرر شده طرح ممنوعیت تردد خودروهای شخصی به صورت ۲۴ ساعته اجرا شود، اما بنا به صلاحدید پلیس راهور و بار ترافیکی، ممکن است ساعات اجرای طرح متغیر باشد که در صورت تأیید اطلاع رسانی صورت می‌گیرد.

وی بیان کرد: مبادی ورودی شهر که محل عبور زائران پیاده در دهه آخر صفر است و خیابان‌های اطراف حرم مطهر رضوی به صورت ۲۴ ساعته در سه شیفت کاری کنترل خواهد شد.

سمیعی به دیگر اقدامات سازمان حمل و نقل و ترافیک اشاره کرد و گفت: اطلاع رسانی لحظه‌ای ترافیکی از طریق صداوسیما، پیامک و تابلوهای اطلاع رسانی شهری صورت خواهد گرفت.

رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد مقدس افزود: شبکه‌های رادیو و تلویزیون خراسان رضوی، ۵۰ تابلوی متغیر در سطح شهر و سامانه ۱۰۰۰۱۰۰۰۱ درگاه‌های اطلاع رسانی لحظه‌ای ترافیک به شهروندان و مدیران است.

وی بیان کرد: سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری مشهد مقدس در کنار پلیس راهنمایی و رانندگی قرار دارد و در سطح شهر و به طور ویژه در هسته مرکزی شهر، پایانه مسافربری و اطراف حرم مطهر رضوی به برقراری نظم و انضباط با در اختیار گذاشتن صد نیروی آموزش دیده خواهد پرداخت.

سمیعی گفت: دو اکیپ تعمیرات و رفع نقص تجهیزات ترافیکی نیز تدارک دیده شده تا به زائران خدمت رسانی کند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1493003

مهمترین اخبار ایران و جهان: