نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 12:22

ظرفیت‌ها در چهارمحال و بختیاری به فعلیت برسد، محرومیت معنا ندارد

شهرکرد_معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: مسئولان باید از همه ظرفیت‌ها برای توسعه این استان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن حسین‌میرزایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خبرنگاران نقش بی‌بدیل در امیدآفرینی و امید افزایی دارند.

وی تصریح کرد: امید است با تعاملی که روز به روز سازنده‌تر می‌شود به اطلاع‌رسانی مطلوب و برتر دست یابیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه این استان پتانسیل‌های متعددی دارد که اگر به فعلیت برسند می‌تواند بر تارک ایران بدرخشد بیان داشت: برای تحقق این امر همه باید تلاش کنند و با وحدت و هم‌دلی دست به دست هم دهیم تا شاهد آینده درخشان باشیم.

وی هدف از برگزاری این جلسات را تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین دانست و گفت: در دولت سیزدهم، مردمی بودن اصل بوده و سیاست استاندار و مسئولان و مدیران همه همراهی کردن مردم در غم و شادی و رفع مشکلات است.

حسین میرزایی با اذعان بر اینکه در جای جای این استان مدیران کل حضور دارند و مشکلات را بیان و بررسی می‌کنند افزود: مدیران همواره باید پاسخگوی مردم باشند.

وی بیان داشت: در چهارمحال و بختیاری کارهای بسیاری در حوزه عمرانی، اقتصادی، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و… انجام شده است که آن را به کارگاهی فعال تبدیل کرده است.

معاون سیاسی، فرهنگی و اجتماعی استانداری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در آموش و پرورش استان کارهای خوبی انجام شده و از آن جمله می‌توان به دوره‌های آموزشی برای مدیران و معلمان اشاره کرد.

وی با بیان اینکه در مباحث فرهنگی برای کودکان و نوجوانان رشد بیش از ۱۰۰ درصد نسبت به سنوات گذشته داشته‌ایم گفت: در مباحث مربوط به ورزش و جوانان در زمینه سرانه ورزشی و عدالت توزیع، پیشرفت‌های بسیار خوبی داشته‌ایم.

حسین میرزایی یادآور شد: در کمیته امداد باید به سمت توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش گام برداشت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: در حوزه سیاسی و انتخابات در دولت سیزدهم دو شهرستان و سه بخش به این استان اضافه شد.

حسین میرزایی در پایان گفت: برگزارکنندگان، انتخاب‌کنندگان، انتخاب‌شوندگان و ناظرین بر انتخابات در ایران مردم هستند و این در دنیا بی‌بدیل است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1492703

مهمترین اخبار ایران و جهان: