نیوز سیتی!
19 شهریور 1402 - 16:17

جوانان باید آماده نبرد در عرصه‌های مختلف جنگ نرم باشند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: جوانان باید با نظم و آموزش کارآمد، آماده نبرد در عرصه‌های مختلف جنگ نرم باشند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش صبح امروز (یکشنبه) با حضور سرزده در مرکز آموزش ۰۱ شهیدان سرباز نیروی زمینی ارتش، از وضعیت زیست و آمادگی رزمی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش بازدید کرد و روند آموزش دانشجویان را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر واحدی در این بازدید، با اشاره به رزمایش میلیونی اربعین حسینی (ع)، اجتماع بیش از ۲۲ میلیون زائر در کربلا را موجب وحدت و استحکام ملّی دانست و اظهار داشت: در رزمایش پیاده‌روی اربعین حسینی، نیروهای مسلح نیز همگام با مردم شریف و خیرین به میدان آمدند و خدمات مطلوبی را به زائران ابا عبدالله الحسین (ع) اراده داده و همدلی نیروهای مسلح و مردم را به نمایش گذاشتند.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران اسلامی گفت: امروزه جنگ‌های ترکیبی از پیچیده‌ترین انواع منازعات در عرصه بین‌المللی است که از سوی بازیگران دولتی و غیردولتی به کار گرفته می‌شود و جمهوری اسلامی ایران سال‌هاست هدف جنگ‌های ترکیبی دشمنان قرار گرفته است؛ جنگ‌هایی که رهبر معظم انقلاب اسلامی هم بارها بر لزوم آمادگی، تدبیر و هماوردی در برابر آن تاکید کرده‌اند.

وی خطاب به دانشجویان بیان کرد: امروزه جوانان باید با نظم و آموزش کارآمد، آماده نبرد در عرصه‌های مختلف جنگ نرم باشند. شما جوانان باید در جنگ نرمی که تمامی دنیا علیه ملت ایران آغاز کرده، علاوه بر مراقبت از خود و افکار خود، به تقویت اندیشه‌های مقابله با این جنگ بپردازید.

در این بازدید، فرمانده نیروی هوایی ارتش با فرماندهان، روحانیون و اساتید این دوره دیدار و با آن‌ها در خصوص روند آموزش دانشجویان گفت‌وگو کرد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1493147

مهمترین اخبار ایران و جهان: