نیوز سیتی!
05 مهر 1402 - 09:36

مشکلات جامعه با نگرش مدیریتی زمان جنگ رفع می‌شود

یک پیشکسوت دوران دفاع مقدس گفت: اگر امروز بتوانیم در اداره کشور از نگرش مدیریتی زمان جنگ استفاده کنیم، بخش اعظمی از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، صبح امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان و جمعی از همکاران، از رزمندگان شاغل و پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل شد.

عبدالله دخانیان، پیشکسوت دوران دفاع مقدس در این مراسم با بیان اینکه بدترین حادثه‌ای که می‌تواند در کشور اتفاق بیفتد جنگ است، گفت: اگر امروز بتوانیم در اداره کشور از نگرش مدیریتی که در زمان جنگ اتفاق افتاد استفاده کنیم، بخش اعظمی از مشکلات جامعه برطرف خواهد شد.

وی به تأمین برق مطمئن در تابستان امسال اشاره کرد و افزود: شرایط سخت و جنگی در دوران دفاع مقدس مدیریت شد و تأثیر آن اقدامات جهادی را امروز در تأمین برق سراسری با ناترازی‌های به وجود آمده در تولید و مصرف شاهد بودیم.

دخانیان اظهار کرد: جنگ علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی برخلاف تصورها، از همان بهمن‌ماه سال 1357 آغاز شد و تا امروزه ادامه‌دار بوده است.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس با طرح این سؤال که چه کنیم تا در کشوری جنگ شروع نشود، توضیح داد: به وجود آوردن قدرت واقعی و در هم شکستن توهم‌ها دو عامل مهم جلوگیری از جنگ است.

دخانیان اضافه کرد: چنانچه در کشوری دودستگی ایجاد شود و قدرتی تک‌بعدی کشور را فراگیرد، دستاوردی غیر از اضمحلال برای کشور به همراه نخواهد داشت.

در این مراسم که به ابتکار شورای امور ایثارگران شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان برگزار شد، ضمن برگزاری مراسم روایتگری هفته دفاع مقدس، از هفت رزمنده شاغل و 65 پیشکسوت رزمنده شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با اعطای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل شد.

پایان پیام/74001/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1517003

مهمترین اخبار ایران و جهان: