نیوز سیتی!
06 مهر 1402 - 18:04

مهرماه امسال کلانتری محله «حصه» کلنگ‌زنی می‌شود

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از کلنگ‌زنی احداث یک کلانتری مجهز به پلیس تخصصی مواد مخدر و پلیس راهور در محله «حصه» در مهرماه امسال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، منطقه حصه اصفهان چند سالی است جزو مناطق شهری شهرداری اصفهان قرار گرفته است، محله حصه واقع در منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان به دو قسمت شمالی و جنوبی تقسیم شده و اراضی آن هم وقفی است. این منطقه آخرین منطقه شهری اصفهان بوده و بعد از آن مناطق روستایی این شهر آغاز می‌شود. در این منطقه افرادی از نقاط مختلف کشور با فرهنگ‌های مختلف و همچنین اتباع خارجی سکونت دارند. یکی از مطالبات مردمی در این منطقه افزایش امنیت در این محله بود، زیرا با توجه به واقع شدن حصه در حاشیه شهر، ساکنان آن از وجود ناامنی‌ها و سرقت گلایه‌مند بودند. در همین راستا مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از کلنگ‌زنی احداث یک کلانتری مجهز به پلیس تخصصی مواد مخدر و پلیس راهور در محله «حصه» در مهرماه امسال خبر داد.

 محمد مهدی کریمی مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان اظهار داشت: از آنجایی که ضرورت احداث یک کلانتری در محله حصه احساس می‌شد، تفاهم‌نامه‌ای میان نیروی انتظامی استان و شهرداری اصفهان منعقد و مکان کلانتری با نظر مستقیم کارشناسان نیروی انتظامی و تملک توسط شهرداری اصفهان جانمایی شد.

وی با بیان اینکه در محله حصه، جنب بازیکده فعلی، زمینی به وسعت ۱۵۰۰ مترمربع به این منظور جانمایی و تملک شده است، افزود: بودجه‌ای هم در شهرداری برای آغاز فرآیند احداث ساختمان کلانتری اختصاص داده شد، همچنین تمهیداتی نیز اندیشیده شده که مردم طعم شیرین این خدمت را خیلی زود بچشند.

کریمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایجاد کلانتری حصه در مسیر طی کردن روال اداری، تعامل با نیروی انتظامی و گرفتن نقشه‌های مورد تأیید متخصصان فنی و طراحی سازه‌ها توسط آنها است، جلسات مختلف در حوزه‌های متعدد ذیل تفاهم نامه مشترک بین معاونت عمران منطقه و بخش فنی و مهندسی نیروی انتظامی برگزار شده است.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با تأکید بر اینکه تلاش می‌شود تا اواسط مهرماه امسال همزمان با هفته نیروی انتظامی، کلنگ احداث این کلانتری بر زمین زده شود، تصریح کرد: تلاش شهرداری اصفهان بر این است که این ساختمان سریع احداث شود و مردم از ثمره آن بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: در تفاهم‌نامه مشترک پلیس و شهرداری اصفهان مقرر شده است که پلیس تخصصی مواد مخدر هم در این کلانتری مستقر شود و حتی قسمتی هم برای پلیس راهور در نظر گرفته شود تا شاهد احداث یکی از بهترین و بزرگترین کلانتری‌های شهر اصفهان باشیم.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1518991

مهمترین اخبار ایران و جهان: