نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 21:53

حضور رئیس مجلس الجزایر در مدرسه ناصریه اصفهان

رئیس مجلس ملی مردمی الجزایر ابراهیم بوغالی و علی عروج سفیر این کشور در تهران در مدرسه گردشگری اسلامی ناصریه اصفهان حضور پیدا کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ابراهیم بوغالی رئیس مجلس ملی مردمی الجزایر به همراه هیأت همراه و علی عروج سفیر این کشور در مدرسه گردشگری ناصریه اصفهان حضور پیدا کردند و در جریان فعالیت‌های گردشگری و بین‌المللی این مدرسه قرار گرفتند.

 

ابراهیم بوغالی سؤال‌هایی درباره دلیل و نحوه فعالیت مدرسه داشت که حجت‌الاسلام زمانی مدیر مدرسه گردشگری ناصریه توضیحاتی در این باره به او داد.

وی ادامه داد: اکثر گردشگران الجزایری که به ایران سفر می‌کنند ساکن کشور فرانسه هستندو اگر بتوانیم بصورت خاص بر روی گردشگری در الجزایر تمرکز کنیم مردم هر دو کشور بیشتر و دقیق‌تر با فرهنگ و رسوم یکدیگر آشنا می‌شوند.

زمانی بیان کرد: گردشگران الجزایری چه آنها که ساکن فرانسه هستند و حتی خود مردم الجزایر تحت تاثیر تبلیغات و سیاه‌نمایی‌های غرب بر علیه ایران و مسلمانان هستند و اگر روابط بین مردم این کشور با ایران گسترده‌تر و عمیق‌تر شود تاثیر تبلیغات غرب کمتر خواهد شد و مردم دو کشور با واقعیت‌ها و ظرفیت‌های مناسب در دو کشور بیشتر آشنا خواهند شد.

 

 

مدیر مدرسه گردشگری ناصریه اصفهان گفت: یکی از اهداف سفر این هیأت الجزایری به ایران گسترش و تعمیق روابط گردشگری بین دو کشور است.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/ع

منبع: فارس
شناسه خبر: 1466903

مهمترین اخبار ایران و جهان: