نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 13:56

سرشبکه قاچاق سوخت در هرمزگان نقره داغ شد

فرمانده مرزبانی هرمزگان گفت: 175 میلیارد تومان گردش مالی یک قاچاقچی سوخت در هرمزگان رصد و اموال او با دستور قضایی توقیف شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بهادر اسماعیلی، فرمانده مرزبانی هرمزگان امروز اظهار کرد: پیرو خبر دستگیری یک سرباند و سرشبکه قاچاق سوخت در استان هرمزگان توسط مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی با هماهنگی دستگاه قضائی، شناسایی اموال و دارایی‌های این سرباند قاچاق که اقدام به کسب درآمد از راه قاچاق و تحصیل مال از راه نامشروع کرده بود، در دستور کار مرزبانان اطلاعاتی این فرماندهی قرار گرفت.

مرزبانان با اشرافیت و اقدامات اطلاعاتی، با هماهنگی مقام قضائی و دادستان مرکز استان، کلیه دارایی‌های این سرشبکه قاچاق را شناسایی و تحت رصد اطلاعاتی خود قرار دادند.

به گفته سردار اسماعیلی باتوجه به گردش میلیاردی حساب‌های این قاچاقچی، در بررسی از حساب‌های بانکی این سرباند قاچاق، بیش از یک هزار و ۷۵۰ میلیارد ریال گردش مالی در طول یکسال اخیر داشته که در حساب‌های اقوام درجه یک خود پس انداز می‌کرد.

بر این اساس مرزبانی موفق شده تا با توجه به شناسایی سایر اموال این سرباند،تعداد ۱۳ دستگاه خودروی متعلق به سرباند، شناسایی و در سیستم نقل انتقالات راهور به صورت سیستمی توقیف و ۲ دستگاه ساختمان مسکونی از وی در بندرعباس و یک واحد لوکس در تهران شناسایی و کشف شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1466247

مهمترین اخبار ایران و جهان: