نیوز سیتی!
02 شهریور 1402 - 16:14

ترس رسانه های عربستانی با وجود فوق ستاره های النصر از پرسپولیس

همگروهی پرسپولیس با النصر عربستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باعث پردازش سریع رسانه های قاره آسیا به این موضوع شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی برگزار شد که پرسپولیس با حضور تیم‌های النصر عربستان، استقلال تاجیکستان و الدحیل قطر گروه مرگ را در منطقه غرب قاره تشکیل می‌دهند.

تقابل سرخپوشان پایتخت با ستارگان النصر که بازیکنانی همچون کریستیانو رونالدو، تالیسکا، بروزوویچ، سادیو مانه و… را به خدمت گرفته است قطعا جذابیت‌های ویژه ای را وارد فوتبال ایران خواهد کرد.

بازیکنانی که با پیوستن به النصر عربستان بخشی از پروژه این کشور برای بهبود ورزش خود بخصوص فوتبال شدند. با این حال رسانه‌های ورزشی کشور عربستان با وجود داشتن ستاره‌های فوتبال دنیا در لیست بازیکنان النصر نسبت به هم‌گروهی با پرسپولیس ابراز نگرانی کردند.

الشبابیه، الریاضیه، طوفا، رویترز و المانیتور و… با پرداختن به موضوع قرعه کشی لیگ قهرمانان آسیا برای فصل پیش رو به طور ویژه از بازی النصر با پرسپولیس به عنوان یکی از مهم‌ترین بازی‌های مرحله گروهی یاد کردند.

رسانه‌های عرب بازی با پرسپولیس را یکی از سخت‌ترین دیدارهای النصر با تمام ستارگانش قلمداد می‌کند. نایب قهرمانی پرسپولیس در ACL، قهرمانی‌های متوالی در لیگ برتر ایران و همچنین پرطرفدار بودن این تیم در قاره کهن جزو مواردی است که آنها به عنوان بازی بزرگ کریستیانو رونالدو و هم تیمی‌هایش مقابل پرسپولیس قلمداد می‌کنند.

ترس رسانه های عربستانی با وجود فوق ستاره های النصر از پرسپولیس

منبع: مهر
شناسه خبر: 1466391

مهمترین اخبار ایران و جهان: