نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 14:10

حضورخانواده‌های کاشانی درهمایش جاماندگان اربعین تحسین برانگیز بود

کاشان - نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان گفت: حضور خانواده‌های کاشانی در همایش جاماندگان اربعین حسینی تحسین برانگیز بود.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی ظهر چهارشنبه در جمع عزاداران کاشانی در مصلای نماز جمعه اظهار داشت: اربعین و راهپیمایی عظیم جهان اسلام زمینه ساز ظهور حضرت حجت (عج) است.

وی با اشاره به برگزاری همایش جاماندگان اربعین در کاشان ابراز داشت: حضور پرشور و گسترده خانواده‌های کاشانی در این مراسم تحسین برانگیز بود.

نماینده ولی فقیه در منطقه کاشان با اشاره به اینکه برخی از شرکت کنندگان در این مراسم با وجود نقص عضو با عصا شرکت کرده بودند، تصریح کرد: برخی از خانواده‌های دیگر با وجود گرمای شدید هوا با نوزادان خود در مراسم بودند.

وی با اشاره به اینکه از کودکی باید فرزندان خود را با شعائر اهل بیت آشنا کنیم، گفت: یکی از راه‌های رسیدن به این مهم شرکت در همین مراسم‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه باید خودمان را برای دولت مهدوی آماده کنیم، گفت: به این منظور باید به دولت زمینه ساز ظهور کمک کرد.

وی با اشاره به سخنان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مهمترین شئون عاقبت به خیری تاکید کرد: این شهید بزرگوار در سخنان خود به این نکته توجه داشتند که برای عاقبت به خیری رابطه‌ای که با ولی امر خود رهبر معظم انقلاب داریم مؤثر است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1487991

مهمترین اخبار ایران و جهان: