نیوز سیتی!
15 شهریور 1402 - 18:34

ترافیک در جاده‌های گیلان سنگین است

به گفته رئیس پلیس راه گیلان، ترافیک در جاده‌های ورودی استان به ویژه در محدوده منجیل به رودبار سنگین و پرحجم گزارش شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ جاور صفاری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به ترافیک سنگین در جاده‌های گیلان اظهار کرد: با ورود مسافران و هموطنان به گیلان در تعطیلات اخیر، تردد خودرو‌های مسافران در جاده‌های ورودی گیلان به ویژه جاده قزوین به رشت، در محدوده منجیل-رودبار سنگین و پرحجم گزارش شده و حرکت خودرو‌ها به کندی در جریان است.

رئیس پلیس راه گیلان با بیان اینکه ترافیک در بقیه‌ی جاده‌های استان شلوغ اما روان است، گفت: تردد خودرو‌ها در جاده‌های خروجی استان هم عادی و روان است.

وی از اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان برای افزایش ایمنی و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه خبر داد و تصریح کرد: تردد تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت هشت تا ۲۴ روز‌های چهارشنبه و جمعه ۱۵ و ۱۷ شهریور ماه در جاده قدیم رشت-قزوین و بالعکس ممنوع است. 

رئیس پلیس راه گیلان از مسافران و رانندگان خودرو‌ها خواست با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و رعایت سرعت مطمئنه، سفری ایمن را در جاده‌های استان تجربه کنند.

پایان پیام/۸۴۰۰۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1488391

مهمترین اخبار ایران و جهان: