نیوز سیتی!
08 مهر 1402 - 13:48

رویداد ملی پادکست فارسی با معرفی برترین پادکست‌های کشور برگزار می‌شود

اولین رویداد ملی پادکست فارسی صدای جمهوری اسلامی ایران به منظور معرفی برترین پادکست‌های فارسی در کشور و رشد استعدادهای این حوزه، امروز شنبه 8 مهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، آیین گشایش «اولین رویداد ملی پادکست فارسی صدای جمهوری اسلامی ایران» به منظور شناسایی، آموزش و معرفی برترین پادکست‌های فارسی در کشور و ایجاد رقابت پویا و سازنده میان پادکسترهای فارسی و همچنین کشف و رشد استعدادهای این حوزه، امروز شنبه ۸ مهر برگزار می‌شود.

نخستین رویداد ملی پادکست فارسی در دو بخش حرفه‌ای و ویژه با حضور هیئت داوران و اصحاب رسانه با روایت و اجرای فرزاد حسنی در محل کتابخانه و موزه ملی ملک به صورت زنده از رادیو جوان پخش خواهد شد. 

علی بخشی‌زاده، معاون صدا درباره این رویداد گفت: اولین رویداد ملی پادکست فارسی، علاوه بر ایجاد رقابت سازنده و پویا میان تولیدکنندگان پادکست فارسی، آموزش ساخت پادکست از ابتدا تا انتها، یکی از اهداف و ارکان کار دبیرخانه خواهد بود که کاربران از طریق تارنمای رسمی‌ به‌صورت رایگان به تمامی‌کارگاه‌ها دسترسی پیدا خواهند کرد.

آیین پایانی «اولین رویداد ملی پادکست فارسی» بهمن ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود و طی آن برگزیدگان جوایز نفیس و لوح تقدیر دریافت خواهند کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1520147

مهمترین اخبار ایران و جهان: