نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 21:00

قرارداد بازیکنان دیر بسته شد / در آینده بهتر می‌شویم

اصفهان -سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند گفت: در فصل جدید فرصت داشتیم تا با لطف مدیریت بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم، اما صحبت با بازیکنان، گرفتن رضایت و حضور در تیم زمان برد.

به گزارش خبرنگار مهر، کیوان صادقی سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند عصر دوشنبه پس از تساوی مقابل تیم هندبال زغال سنگ طبس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: زغال سنگ تیم خوبی است، اولین بازی لیگ همیشه جذابیت‌های خود را دارد. زغال سنگ زودتر از سایر تیم‌ها تمرینات خود را شروع کرد که امروز هم نتیجه آن را دید. متأسفانه چند بازیکن در تیم ما آمادگی لازم را نداشتند و از موقعیت‌های به وجود آمده استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: بعد از هفته دوم وقفه‌ای در لیگ برتر هندبال به وجود می‌آید که در این تایم می‌توانیم هماهنگی‌های لازم را کسب کنیم و نقاط ضعف را پوشش دهیم.

سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند با بیان اینکه سال گذشته در آخرین دقایق تیم را تشکیل دادیم، تصریح کرد: در فصل جدید فرصت داشتیم تا با لطف مدیریت بازیکنان مورد نظر را جذب کنیم، اما صحبت با بازیکنان، گرفتن رضایت و حضور در تیم زمان برد و باعث شد در این بازی هماهنگی نداشته باشیم.

صادقی افزود: دیدار هفته اول زیبا بود، اما از لحاظ فنی چیزی برای ما مربیان نداشت. سخت‌ترین قرعه در هفته‌های اول به ما خورده است، امید داریم دور برگشت نتایجی بهتری بگیریم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1485447

مهمترین اخبار ایران و جهان: