نیوز سیتی!
25 شهریور 1402 - 12:01

20 هزار 672 دانش‌آموز در خدابنده راهی مدرسه می‌شوند

مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده گفت: 20 هزار و 672 دانش آموز در سال تحصیلی جدید در شهرستان خدابنده مشغول تحصیل خواهند شد.

بهروز کثیرلو، مدیر آموزش وپرورش شهرستان خدابنده در گفت‌وگو با فارس با تبریک فرارسیدن سال تحصیلی جدید اظهار داشت: پروژه مهر در مدارس به شکل مطلوب انجام شده و آغاز سالتحصیلی  جدید برای دانش آموزان با شور و نشاط خواهد بود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده گفت: با تلاش مدیران مدارس و همکاری بخشداران، دهیاران، اولیا وخیرین، پروژه مهر در مدارس به شکل مطلوب انجام شده است و آغاز سالتحصیلی جدید برای دانش آموزان با شور و نشاط خواهد بود.
وی تصریح کرد: آموزش و پرورش شهرستان خدابنده در سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ با تعداد ۲۰ هزار و ۶۷۲ نفر دانش آموز با ۸۹۷ کلاس درس و با یک هزار و ۳۷۹ پرسنل اداری و آموزشی فعالیت خواهد کرد.
کثیرلو با بیان اینکه در سایه دولت مردمی، تمام فرمایشات مقام معظم رهبری در بدنه آموزش و پرورش ساری و جاری است، افزود: مشکل مسئله جذب دانشگاه فرهنگیان شهرستان، تفکیک جنسیتی در تدریس مدارس دخترانه، ساماندهی دختران متاهل در مدارس دخترانه ایثارگران، ساماندهی کودکستان‌ها و تطبیق مجوز سایر نهادها با آموزش و پرورش حل شده است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان خدابنده افزود: طی روزهای اخیر، مدارس تازه تاسیس ۳ کلاسه شهید اسماعیلی«گنگک» و مدارس ۳ کلاسه بعثت«کرسف» افتتاح و به بهره‌برداری رسیده است.
وی از اقشار مختلف شهرستان، ارتباط و تعامل اولیا با مدیران مدارس و همکاران و همچنین پیگیری مسائل تربیتی و آموزشی فرزندان را خواستار شد.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1500703

مهمترین اخبار ایران و جهان: