نیوز سیتی!
05 شهریور 1402 - 09:24

۳ طرح کشاورزی شهرستان سامان افتتاح شد

مدیر جهاد کشاورزی سامان گفت: هم‌زمان با هفته دولت سه طرح کشاورزی با اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم 360 نفر و بهره‌مندی 160 خانوار در این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

حجت الله رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: هم‌زمان با هفته دولت سه طرح کشاورزی با اشتغال‌زایی مستقیم و غیرمستقیم ۳۶۰ نفر و بهره‌مندی ۱۶۰ خانوار در شهرستان سامان به بهره‌برداری رسید.

مدیر جهاد کشاورزی سامان با اشاره به اینکه این طرح‌ها در زیر بخش‌های باغبانی و آب و خاک است، ادامه داد: بهره‌برداری یک واحد گلخانه به مساحت سه هزار و ۵۱۳ مترمربع در اراضی شهر سامان با اعتباری افزون بر ۳۸ هزار میلیون ریال از محل تسهیلات تبصره ۱۸ از جمله این طرح‌هاست.

وی افزود: همچنین یک واحد گلخانه سبزی و صیفی به مساحت بیش از ۲ هزار مترمربع در اراضی روستای شوراب صغیر با اعتباری افزون بر ۲۰ هزار میلیون ریال به صورت خود اجرایی و اجرای سیستم آبیاری تحت فشار قطره‌ای در طرح عباس‌آباد روستای شوراب صغیر به مساحت ۱۴۸ هکتار با اعتبار بیش از ۳۱۱ هزار میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و خودیاری کشاورزان از دیگر طرح‌هایی است که به مناسبت هفته دولت در شهرستان سامان به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: جهاد کشاورزی موظف است در راستای توسعه و پایداری تولید و اشتغال در این بخش کشاورزی تلاش کرده و گام‌های مثبتی در راستای تضمین آینده بردارد.

پایان پیام/۶۸۰۲۴

منبع: فارس
شناسه خبر: 1470747

مهمترین اخبار ایران و جهان: