نیوز سیتی!
04 شهریور 1402 - 13:13

افتتاح بیش از ۱۳۰۰ واحد مسکونی روستایی در هفته دولت

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی گیلان از بهره‌برداری بیش از یک‌هزار واحد مسکونی در گیلان ودر هفته دولت خبر داد و گفت: این طرح‌ها در بخش جهش تولید مسکن و شامل ۶۱۰ واحد مسکونی شهری و یک‌هزار و ۳۲۱ واحد مسکونی روستایی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدرضا فلاحتگر پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات این اداره کل و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مراحل ساخت مسکن در قالب در نهضت ملی در این استان در حال انجام است، اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم در راستای خانه‌دار شدن افراد و زوج‌های جوان بوده و تعدادی به هر استان محول شده است. 

وی از بهره‌برداری بیش از یک‌هزار واحد مسکونی در گیلان و در هفته دولت خبر داد و گفت: در هفته دولت امسال، بالغ بر یک‌هزار و ۹۳۱ واحد مسکن ملی شهری و روستایی، با اعتباری بالغ بر هشت هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال افتتاح و به متقاضیان واگذار می‌شود. 

سرپرست اداره کل راه وشهرسازی گیلان با اشاره بر جهش تولید بودن طرح‌های افتتاح شده حوزه مسکن در این استان افزود: این طرح‌ها در بخش جهش تولید مسکن و شامل ۶۱۰ واحد مسکونی شهری و یک‌هزار و ۳۲۱ واحد مسکونی روستایی است. 

فلاحتگر همچنین با اشاره به افتتاح ۱۲ واحد تجاری در گیلان بیان کرد: در قالب خدمات روبنایی نهضت ملی مسکن نیز، ۱۲ واحد تجاری با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1469491

مهمترین اخبار ایران و جهان: