نیوز سیتی!
15 مهر 1402 - 09:58

ولایت‌مداری نیروهای مسلح امنیت را برای کشوربه ارمغان آورده است

امام جمعه ساوه گفت: آنچه در مجموعه فراجا و مجموعه نیروهای مسلح میبینیم سراپا ادب، اخلاق و ولایت مداری است و همین مهم است که امروز کشور را به این درجه از امنیت پایدار رسانده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، حجت‌الاسلام رحیمی صبح امروز در آیین صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی که به مناسبت هفته فراجا برگزار شد، گفت: جامعه ای تربیت خواهد شد و امنیت در آن برقرار می‌باشد که معادشناس باشد و هیچ عاملی چون اعتقاد به معاد و امامت در زندگی نقش تربیتی نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه جامعه اگر امام شناس نبوده و پیرو ولایت نباشد در امنیت دچار مشکل خواهد بود گفت : آنچه در مجموعه فراجا و مجموعه نیروهای مسلح میبینیم سراپا ادب، اخلاق و ولایت مداری است و همین مهم است که امروز کشور را به این درجه از امنیت پایدار رسانده است.

وی افزود: دشمن خارج نشین با علم به همین موضوع همواره بدنبال تخریب پلیس است و از هر فرصت و موضوعی برای خدشه وارد کردن به این مجموعه خدوم استفاده میکند اما مردم به نیروهای سبزپوش خود اعتقاد راسخ دارند و همواره با پشتیبانی از آنها جلوی‌نفوذ دشمنان را گرفته اند.

امام جمعه ساوه با بیان اینکه نباید دشمن را دست کم بگیریم گفت: به نیروهای نظامی و انتظامی میگویم که دشمن را هرچند کوچک و ضعیف نباید دست کم بگیریم خصوصا دشمن ترین دشمن که همان هوای نفس است که میتواند با یک لحظه غفلت انسان را دچار لغزش و گرفتاری کند.

وی افزود : همه نیروهای مسلح در امنیت و احساس امنیت نقش اساسی دارند و اگر امروز در جامعه ما میتوان به راحتی سرمایه گذاری کرد و چرخ اقتصاد را چرخاند باید قدردان این امنیت پایدار باشیم .

وی تصریح کرد: زندگی و دار و ندار هر جامعه به امنیت وابسته است و سبزپوشان پلیس در راس تامین امنیت داخلی پیش قراول هستند که باید قدردان آنها باشیم .

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه نیز در این برنامه با بیان اینکه امنیت امروز کشور مرهون رشادت نیروهای مسلح است گفت : اگر امروز در سطح کشور یک امنیت پایدار جاریست و چرخ اقتصاد مملکت می‌چرخد و از نقطه صفر مرزی تا خانه های مردم امنیت برقرار است ، زحمات مجموعه نیروهای مسلح تحت زعامت رهبر معظم انقلاب می‌باشد .

سرهنگ مجتبی جمالی افزود : باعث افتخار است که سرباز مردمی باشیم که هشت سال دفاع مقدس را با جان و مال خود گذراندند و در این راه مجاهدت های زیادی کردند تا امروز به این قله ها برسیم .

وی گفت : امروز میراث گرانبهایی به نام شهدا داریم که نشان دهنده راه درست هستند و ما باید پیرو راه آنها باشیم تا امورات ما به رضایت مردم ختم شود تا در نهایت به رضایت الهی ختم گردد .

این مقام انتظامی با بیان اینکه پلیس همواره حافظ امنیت مردم است گفت : نیروهای فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران کشور در راستای امنیت مردم همواره از جان مایه میگذارند و تقدیم شهدای پلیس مصداق این از جان گذشتگی است .

تقدیر از نیروهای نمونه پلیس ، بازنشستگان و خانواده های جانبازان ، ایثارگران و شهدای انتظامی شهرستان ساوه پایان بخش این مراسم بود

منبع: فارس
شناسه خبر: 1529947

مهمترین اخبار ایران و جهان: