نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 17:53

برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با عزمی همگانی اجرایی شود

استاندار سمنان گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس متعلق به همه دستگاه‌های اجرایی و آحاد اقشار جامعه است و باید برای هرچه بهتر برگزار شدن آن به صورت همگانی اهتمام ورزیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم سراسری «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» در سالن جلسات غدیر استانداری سمنان اظهار کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس سال جاری باید به صورت مردمی و در فضاهای باز و ویژه استفاده دانش‎آموزان و دانشجویان اجرایی شود.

وی افزود: دیدار با خانواده معزز و معظم شهدا و ایثارگران در طول هفته توسط دستگاه‌های اجرایی استان برنامه‌ریزی شود.
هاشمی با بیان اینکه فضاسازی محیطی پیرامون این هفته و اهداف مرتبط با آن باید مورد توجه و عنایت باشد، خاطرنشان کرد: حمایت‌های ویژه برنامه‌های فرهنگی به منظور زنده نگاه داشتن و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان سمنان در دستور کار قرار دارد.
وی ادامه داد: شهرداری‌ها می‌توانند با استفاده از بیلبوردهای تبلیغاتی و محیطی خود در شهرها برای اطلاع‌رسانی و تبیین برنامه‌ها و اهداف هفته دفاع مقدس استفاده کنند.
استاندار سمنان عنوان داشت: تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد نیز در زمینه‌های فرهنگی همچون فرهنگ‌ ایثار و شهادت و گرامیداشت برنامه‌های هفته دفاع مقدس ورود کنند.

 پایان پیام/۷۴۰۰۷/م/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1491691

مهمترین اخبار ایران و جهان: