نیوز سیتی!
18 شهریور 1402 - 12:26

عملیات اجرایی شهریاران در سیستان وبلوچستان آغاز شد

زاهدان-دستیار ویژه استاندار از آغاز عملیات اجرایی طرح ملی شهریاران در سیستان وبلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا جعفری صبح امروز شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: طرح ملی شهریاران بستری برای حمایت از ایده‌ها، طرح‌های اجرای شده و در حال انجام با محوریت مردم در سیستان وبلوچستان، همزمان با کل کشور آغاز شده است.

وی افزود: در این طرح همه گروه‌های جهادی و نخبگانی و فعالان حوزه‌های مختلف مردمی می‌توانند با ارسال ایده‌ها، طرح‌های اجرا شده و در حال انجام خود در تمام شهرهای و روستاهای سیستان و بلوچستان شرکت کرده و از حمایت‌های آموزشی، مشاوره‌ای، هدایت و راهبری و غیره بهره مند شوند و در نهایت نیز ایده‌های برتر برای عقد تفاهم نامه‌های تخصصی به نهادهای مرتبط معرفی خواهند شد.

به گفته جعفری، این طرح با حمایت ویژه دولت و تاکید جدی استاندار سیستان وبلوچستان آغاز شده و همه مدیران دولتی نیز مکلف به حمایت از ایده‌های منتخب مردمی خواهند بود و مقصود آن نیز حل مشکلات مردم با محوریت مردم، تصمیم سازی و نظارت مردمی است.

دستیار ویژه استاندار خاطرنشان کرد: مخاطب اصلی این طرح ملی، گروه‌های میانی، نخبگان، فعالین جهادی و سازمانهای مردم نهاد هستند که می‌توانند اقدامات شاخص خود در شش حوزه اقتصادی، عمرانی، فرهنگی و اجتماعی، بهداشت و درمان، کشاورزی و ادیان و مذاهب را تهیه و به دبیرخانه این ستاد به آدرس زاهدان روبروی بیمارستان بوعلی. ستاد حکمرانی مردمی ارسال کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1490903

مهمترین اخبار ایران و جهان: