نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 06:06

وقوع ۱۸ مورد تصادف در استان سمنان/ترافیک روان و پرحجم است

سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان از وقوع ۱۸ مورد تصادف طی شبانه روز گذشته در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث دو نفر جان باختند.

به گزارش خبرنگار مهر، موسی بزرگی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته ۱۸ مورد تصادف در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: در مجموع این حوادث متأسفانه دو هموطن جان خود را از دست دادند.

وی ضمن بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار فقره تصادف فوق جرحی بودند، افزود: در مجموع این سوانح رانندگی شش نفر جان باختند.

رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه ۱۳ مورد از تصادفات فوق ۱۳ مورد منجر به خسارت شده است، ابراز داشت: اغلب این تصادفات ناشی از عدم توجه به جلو، خستگی و خواب آلودگی رانندگان بوده است.

بزرگی در ادامه تصریح کرد: از رانندگان تقاضا داریم در محورهای مواصلاتی استان سمنان استراحت یک ربع را بعد از هر دو ساعت رانندگی در برنامه خود لحاظ کنند که استفاده از موکب ها و زائرسراها پیشنهاد می‌شود.

وی افزود: هم اکنون در محورهای مواصلاتی استان سمنان شاهد ترافیک روان و پرحجم خودروها هستیم که همه رانندگان را به رعایت موارد فوق دعوت می‌کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1484003

مهمترین اخبار ایران و جهان: