نیوز سیتی!
13 شهریور 1402 - 15:05

مسکن ملی بیله‌سوار ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

بیله سوار - مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل گفت: مسکن ملی بیله سوار با ۳۰ درصد پیشرفت در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد کیخسروی پیش از ظهر دوشنبه در بازدید از طرح‌های مسکن ملی بیله سوار اظهار کرد: مسکن ملی شهرستان بیله سوار با احداث ۱۲ بلوک و هر بلوک دارای ۲۰ واحد در حال ساخت است.

وی خاطرنشان کرد: از تعداد ۲۴۰ واحد طرح مسکن ملی این شهرستان ۱۰۰ واحد در مرحله اجرایی و ۱۰۰ واحد نیز در مرحله فونداسیون است که در کل با پیشرفت فیزیکی ۳۰ درصد این پروژه در حال انجام است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل بیان کرد: در راستای این طرح ۹۲۶ نفر واجد شرایط از طریق ثبت نام در سایت شناسایی و ۳۸۴ نفر تأیید نهایی شده است و ۲۰۶ نفر نسبت به واریز آورده اولیه اقدام کرده اند.

کیخسروی با اشاره به اینکه در شهر جعفرآباد نیز ساخت ۴۰ واحد در دستور کار قرار گرفته است، بیان کرد: نقشه و پروانه ۲۰ واحد این شهرستان نیز آماده است و مابقی نیز در حال اجرا قرار دارد.

وی از افتتاح ۵۳ پروژه عمران روستایی در اردبیل طی هفته دولت خبر داد و تصریح کرد: برای اجرایی شدن این پروژه‌ها در قالب طرح هادی روستایی، آسفالت معابر روستایی و همچنین سایر اقدامات آبادانی روستاها بیش از ۳۸ میلیارد تومان منابع هزینه شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت مشارکت‌های مردمی و خیرین ساخت مسکن محرومان با قوت و قدرت ادامه دارد به طوری که در شهر اردبیل پروژه مسکن محرومان در شهرک بعثت با پیشرفت مناسب در مرحله اجرا است.

کیخسروی افزود: بنیاد مسکن یک نهاد اجرایی عمومی خدمات‌رسان است و به هیچ وجه نگاه سیاسی بر آن حاکم نبوده و تمام تلاش این مجموعه بر این است تا گره‌ی از مشکلات محرومان و نیازمندان در مناطق روستایی و حتی شهرها برداشته شود.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1484847

مهمترین اخبار ایران و جهان: